Rikke B

Småt men fint

Anmeldelse af Cabinn Odense
4,0 ud af 5 boblerAnmeldt 20. nov. 2021
Dejlig centralt. Meget småt værelse men det ved man jo og der er hvad man skal bruge. Dejligt med el keddel. Kunne godt bruge en loftslampe. Den unge dame i receptionen fredag aften var meget sød og hjælpsom og trækker en hel stjerne op 🙂🙂🙂
Dato for ophold: november 2021
Problemer med denne anmeldelse?
Få bonusser med One Key
    822 kr.
8.1 km fra Cabinn Odense
Vis flere hoteller i Odense
Anmeldt d. 10. august 2021 fra mobile enheder

Byhotel med charme og fine værelser. Billigt. Dejlig morgenmad. Der er støj fra gade og togstation, men hotellet ligger i fin afstand til centrum. Ingen parkeringat få på hotellet - alt var optaget. Men fandt et p-hus i nærheden. Betalte 119kr for parkering der.

Dato for ophold: august 2021
Tak, May-Britt J
Anmeldt d. 20. juli 2021 fra mobile enheder

Meget varmt køjerum ud til trafikken. Pænt rent. Håndklæder nok og elkedel på værelset. Morgenmaden ok, men lidt dyr i forhold til udvalget og restaurant var for varm. De opstillede blæsere var ikke tændte. God styr på corona. Ikke muligt at sidde ude, da udenlandske arbejdere sad og drak øl ved cafe bordene udenfor. Vi følte os ikke trygge ved at gå derud.

Værelsestip: Undgå køjerum på varme dage
Dato for ophold: juni 2021
Tak, Lajladessi
Anmeldt d. 29. maj 2021 fra mobile enheder

Når man som jeg har tilbragt mange nætter i nat køjerne på Bornholms trafikkens færger, få man føler af genkendelighed. Smilende og imødekommende personale, lækker morgenmad, med udsigt udover Odense City.

Værelsestip: Strøm på værelset aktivers med kortnøglen
Dato for ophold: maj 2021
Rejsetype: Rejste alene
Tak, SelinaM87
Anmeldt d. 26. september 2020 fra mobile enheder

Gode værelser med det man har brug for, når man bare skal have et sted at sove. God morgenmads buffet. God service i reception og nemt med parkering under hotel. Dog kun til små biler.
Kan absolut anbefales.

Dato for ophold: september 2020
Tak, Flemming68
Anmeldt d. 1. august 2020 fra mobile enheder

Smalle og dårlige senge, begrænset belysning, kun ugentlig rengøring, ingen plads, ingen køling, åbent vindue, nærmest ingen dusch-sæbe og lyden af godstog natten igennem. Det eneste Cab-Inn har er beliggenhed ved stationen og det er bare ikke nok. Prisen er ikke så lav at man får værdi for pengene

Dato for ophold: juli 2020
2  Tak, Nubus