Lajladessi

Forventeligt og varmt

Anmeldelse af Cabinn Odense
3,0 ud af 5 boblerAnmeldt 20. jul. 2021fra mobile enheder
Meget varmt køjerum ud til trafikken. Pænt rent. Håndklæder nok og elkedel på værelset. Morgenmaden ok, men lidt dyr i forhold til udvalget og restaurant var for varm. De opstillede blæsere var ikke tændte. God styr på corona. Ikke muligt at sidde ude, da udenlandske arbejdere sad og drak øl ved cafe bordene udenfor. Vi følte os ikke trygge ved at gå derud.
Dato for ophold: juni 2021
Værelsestip: Undgå køjerum på varme dage
Problemer med denne anmeldelse?
    1.125 kr.
    853 kr.
8.1 km fra Cabinn Odense
Vis flere hoteller i Odense
Anmeldt d. 29. maj 2021 fra mobile enheder

Når man som jeg har tilbragt mange nætter i nat køjerne på Bornholms trafikkens færger, få man føler af genkendelighed. Smilende og imødekommende personale, lækker morgenmad, med udsigt udover Odense City.

Værelsestip: Strøm på værelset aktivers med kortnøglen
Dato for ophold: maj 2021
Rejsetype: Rejste alene
Tak, SelinaM87
Anmeldt d. 26. september 2020 fra mobile enheder

Gode værelser med det man har brug for, når man bare skal have et sted at sove. God morgenmads buffet. God service i reception og nemt med parkering under hotel. Dog kun til små biler.
Kan absolut anbefales.

Dato for ophold: september 2020
Tak, Flemming68
Anmeldt d. 1. august 2020 fra mobile enheder

Smalle og dårlige senge, begrænset belysning, kun ugentlig rengøring, ingen plads, ingen køling, åbent vindue, nærmest ingen dusch-sæbe og lyden af godstog natten igennem. Det eneste Cab-Inn har er beliggenhed ved stationen og det er bare ikke nok. Prisen er ikke så lav at man får værdi for pengene

2  Tak, Nubus
Anmeldt d. 30. juli 2020 fra mobile enheder

Fin beliggenhed, små men funktionelle værelser. Lydniveauet var fint. Parkering på hotellet er meget begrænset men Odense P ligger i gåafstand.

Morgenmaden manglede flere af de skiltede ting 2 ud af de 3 dage vi var der - kan ikke anbefales.

Tak, 437andersp
Anmeldt d. 16. juli 2020 fra mobile enheder

Hotellet var pænt og rent. Personalet var virkelig imødekomne, hjælpsomme og søde så man fik lyst at komme igen. Vi droppede morgenmaden da der var for mange mennekser. Vi nød generelt opholdet centralt placering i Odense.

Tak, skjoeo1