Selina M-P
Bornholm, Danmark

Oplevelse af natning på færger uden den tilhørende støj.

Anmeldelse af Cabinn Odense
4,0 ud af 5 boblerAnmeldt 29. maj 2021fra mobile enheder
Når man som jeg har tilbragt mange nætter i nat køjerne på Bornholms trafikkens færger, få man føler af genkendelighed. Smilende og imødekommende personale, lækker morgenmad, med udsigt udover Odense City.
Dato for ophold: maj 2021
Værelsestip: Strøm på værelset aktivers med kortnøglen
Rejsetype: Rejste alene
Problemer med denne anmeldelse?
    1.126 kr.
    699 kr.
0.5 km fra Cabinn Odense
Vis flere hoteller i Odense
Anmeldt d. 26. september 2020 fra mobile enheder

Gode værelser med det man har brug for, når man bare skal have et sted at sove. God morgenmads buffet. God service i reception og nemt med parkering under hotel. Dog kun til små biler.
Kan absolut anbefales.

Dato for ophold: september 2020
Tak, Flemming68
Anmeldt d. 1. august 2020 fra mobile enheder

Smalle og dårlige senge, begrænset belysning, kun ugentlig rengøring, ingen plads, ingen køling, åbent vindue, nærmest ingen dusch-sæbe og lyden af godstog natten igennem. Det eneste Cab-Inn har er beliggenhed ved stationen og det er bare ikke nok. Prisen er ikke så lav at man får værdi for pengene

2  Tak, Nubus
Anmeldt d. 30. juli 2020 fra mobile enheder

Fin beliggenhed, små men funktionelle værelser. Lydniveauet var fint. Parkering på hotellet er meget begrænset men Odense P ligger i gåafstand.

Morgenmaden manglede flere af de skiltede ting 2 ud af de 3 dage vi var der - kan ikke anbefales.

Tak, 437andersp
Anmeldt d. 16. juli 2020 fra mobile enheder

Hotellet var pænt og rent. Personalet var virkelig imødekomne, hjælpsomme og søde så man fik lyst at komme igen. Vi droppede morgenmaden da der var for mange mennekser. Vi nød generelt opholdet centralt placering i Odense.

Tak, skjoeo1
Anmeldt d. 15. juli 2020 fra mobile enheder

Vi rejste to voksne og en 12 årig og fik et Micro værelse med køjeseng og en fold ud seng. Toilettet var nærmest inde i værelset med en papdør imellem.
Sengene var smalle og madrasserne dårlige. Og for at sætte prikke over i’et så var der en buldrende lyd hvert halve minut natten lang. Vi sov næsten ikke.
Så brug hellere dine penge på et ordentligt hotel. Kan ikke anbefales til flere end Max to pr værelse.

2  Tak, 276miah