Anmeldt d. 1. august 2020 fra mobile enheder

Smalle og dårlige senge, begrænset belysning, kun ugentlig rengøring, ingen plads, ingen køling, åbent vindue, nærmest ingen dusch-sæbe og lyden af godstog natten igennem. Det eneste Cab-Inn har er beliggenhed ved stationen og det er bare ikke nok. Prisen er ikke så lav at man får værdi for pengene

Tak, Nubus
Anmeldt d. 30. juli 2020 fra mobile enheder

Fin beliggenhed, små men funktionelle værelser. Lydniveauet var fint. Parkering på hotellet er meget begrænset men Odense P ligger i gåafstand.

Morgenmaden manglede flere af de skiltede ting 2 ud af de 3 dage vi var der - kan ikke anbefales.

Tak, 437andersp
Anmeldt d. 15. juli 2020 fra mobile enheder

Hotellet var pænt og rent. Personalet var virkelig imødekomne, hjælpsomme og søde så man fik lyst at komme igen. Vi droppede morgenmaden da der var for mange mennekser. Vi nød generelt opholdet centralt placering i Odense.

Tak, skjoeo1
Anmeldt d. 14. juli 2020 fra mobile enheder

Vi rejste to voksne og en 12 årig og fik et Micro værelse med køjeseng og en fold ud seng. Toilettet var nærmest inde i værelset med en papdør imellem.
Sengene var smalle og madrasserne dårlige. Og for at sætte prikke over i’et så var der en buldrende lyd hvert halve minut natten lang. Vi sov næsten ikke.
Så brug hellere dine penge på et ordentligt hotel. Kan ikke anbefales til flere end Max to pr værelse.

Tak, 276miah
Anmeldt d. 23. februar 2020

Udemærket hotel. Små værelser men det ved man jo.. Damen der var i receptionen d.20.21.22 feb,morgen/middag,var utrolig sød og hjælpsom. Havde ikke morgenmad med,da jeg syntes det er for dyrt når man ikke spiser så meget. Kommer gerne igen.

Dato for ophold: februar 2020
Tak, evylillie