“Yderst dårlig service”

nr. 258 af 314 Restauranter i Odense
Køkkener: Asiatisk, Kinesisk
Spisemuligheder: Buffet, Reservationer
Spisemuligheder: Buffet, Reservationer

Købte et dealbevis til deres take away, hvor man skulle spare 40% på normalprisen for en sushibox med 44 stykker sushi.
Fandt efterfølgende ud af, at man kunne købe nøjagtig samme sushibox på deres hjemmeside til præcis samme pris.
Dealen var endvidere endnu dårligere, da den ikke kunne indløses om fredagen, mens muligheden for købet direkte på deres hjemmeside gjaldt alle ugens dage.

Da jeg gør opmærksom på dette i restauranten, bliver tjeneren ganske vred og begynder at tale højlydt og agressivt og kunne absolut ikke se noget problem. Mente ikke, det var at føre dealkunder bag lyset, man kunne jo bare tjekke deres hjemmeside først, før man købte dealbeviset. Påpegede, at jeg jo ikke sparede 40% og at jeg selvfølgelig ikke regnede med, at jeg var nødsaget til at dobbelttjekke deres priser.
Hun var meget ubehøvlet og aldeles ligeglad. Meget dårlig service og jeg skal aldrig handle der igen.
Desuden var deres sushi heller ikke noget at skrive hjem om!!!

Tak, KSK729

Anmeldt 16. april 2020

Vi har erfaret, at restauranten har en dårlig service hvor man skal holde tungen lige i munden for ikke at blive taget ved næsen, hvad enten om det er vundne Facebook-konkurrencer, rabatter eller om man køber take away til fire, men kun modtager til to. Vi troede sidstnævnte var en fejl i bestilling, så vi ringede dertil. Her blev vi klart informeret om at vi kunne finde andetsteds at spise fremadrettet- så det vil vi gøre.

Dato for besøg: april 2020
Tak, Circhr
Anmeldt 16. april 2020

Vi havde set et tilbud på Facebook om tilbud på Take Away, og vi valgte søndag den 12-4-2020 efter en lang påske med arbejde at hente mad.
Ringede derind da jeg ikke kunne bestille over linket, først var de meget afvisende over at tage i mig en ordre, men da jeg så siger at jeg kan da selvfølgelig vælge at ringe et andet sted hen og bestille noget mad, så ville de godt tage i mod en ordre.
Jeg spørger til om jeg kan få halvt ris og nudler, det kan jeg ikke, men jeg kan bestille en bakke nudler til 100 kr. Hvordan kan en bakke nudler koste 100 kr. de må da være sindssyge
Billederne på Facebook viste bakker med meget mad, men det vi fik var helt anderledes.
Vi bestilte til 2 personer, men der var kun ris til en person, det samme med det dybstegte and, vi havde bestilt, der var max det halve af et andebryst, og sauce skulle vi tænke os til.
I gården 15-4-2020 kunne jeg under deres tilbud på Facebook se at der var flere der skrev at de heller ikke havde fået mad nok, så der skrev jeg også om min oplevelse, men i dag kan jeg så læse at restauranten har slettet beskederne om den dårlige omtale, føj siger jeg bare.
Et sted som vi aldrig mere skal støtte, hverken i restauranten eller Take Away.

Dato for besøg: april 2020
Tak, Uwn2206
Anmeldt 8. oktober 2019

Havde en hyggelig aften med mine døtre, hvor vi alle tre nød running sushi. Der er lidt for enhver smag.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, lizzykw2018
Anmeldt 2. oktober 2019 fra mobile enheder

Vi havde bestilt bord og blev anvist til et 4. Pers bord der var presset ind i hjørnet.
Vi fik vores drikkelse hurtigt.
To fik buffet og sagde det var fint.
Vi var to som fik running sushi.
Sushien var ok, det var godt nok store stykker.
Savnede nogen med laks der var masser med tun.
Deres dessert er ikke værd at spise.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, MetteGehring

Rejsende, der kiggede på Oriental Barbeque House, kiggede også på

Har du været i Oriental Barbeque House? Fortæl om dine oplevelser!