“Kedeligt”

Køkkener: Asiatisk, Kinesisk
Spisemuligheder: Buffet, Reservationer
Spisemuligheder: Buffet, Reservationer
Anmeldt 30. januar 2017 fra mobile enheder

Beskidte og nussede borde. Kedelig sushi uden smag. Uopmærksomt personale. Trist og kedelig indretning. Og så er prisen ikke engang interessant heller.

Tak, Rikke v

Anmeldt 6. januar 2017

Oplevelse og prisen harmonere helt fint på Oriental Barbeque House.

Altid en nem udvej i en travl hverdag som aldrig skuffer.

Men bliver altid MÆT!

Tak, Jesper W
Anmeldt 9. december 2016

Var til frokost på denne restaurant. Service kunne de godt lære lidt af, det var en utrolig ventetid på drikkevarer. Udvalget var ok, men der blev ikke fyldt op, så det folk kunne lide var hurtigt væk.

1  Tak, Inge T
Anmeldt 17. november 2016

Vi bestilte takeaway mad (11-11-2016), blev syge af det, klagede. De nægtede alt til trods for samtlige andre måltider den pågældende dag var indtaget sammen med andre, som intet oplevede. Samtidig kom madforgiftnings symptomerne et par timer efter indtagelse af DERES mad.
Da vi kontaktede dem for at klage blev vi både kaldt for løgner, og det der var værre. Samtidig var de så uhøflige og ubehagelig jeg aldrig har oplevet noget lignende.

Vi kommer ALDRIG der igen!!

1  Tak, GALGNU
Anmeldt 2. oktober 2016

Frygtelig oplevelse :( halvfyldt og koldt mad på buffet, da vi gjorde opmærksom på dette får vi bare sure svar. Da vi betaler fortæller vi indehaveren, at vi ikke burde betale fuld pris da vi ikke har fået halvdelen af det de advisere med. Hun fortæller så, at det er fordi en af kokkene er fraværende ???? Het ærligt, hvad kommer det kunderne ved ? Føj for et sted, kommer der aldrig mere og anbefaler ej heller stedet og ja vi kom til at betale fuld pris :(

1  Tak, nettehansi

Rejsende, der kiggede på Oriental Barbeque House, kiggede også på

Odense, Fyn og Øer

Har du været i Oriental Barbeque House? Fortæl om dine oplevelser!