“Italiensk charmerende restaurant ”
Anmeldelse af Ristorante Capri Pizzeria - LUKKET

Ristorante Capri Pizzeria
Køkkener: Italiensk
Anmeldt 7. juli 2016 fra mobile enheder

Benyttede mig af restaurantens smart box aftale på det pågældende besøg.
Forret: Bruscrettas, ganske udmærket og en stor portion.
Hovedret: kalvefile med serano skinke og ost, og bagt kartoffel samt en salat anretning, igen stor portion ganske smagfuld og lækkert
Dessert: is med hasselnødder og stracciatella, god sikker dessert

Servicen var ganske udmærket, vi fik det som vi ønskede

Dato for besøg: juli 2016
Tak, Mads B

Anmeldt 26. juni 2016

Vi spiste Pizza den var stor og meget lækker betjening var i topklasse og der var smil på læberne vi kan kun anbefale det sted til andre der har lyst til lidt italiensk mad

Dato for besøg: juni 2016
Tak, Jette V
Anmeldt 24. juni 2016 fra mobile enheder

Prøv noget vildt, 400 grams oksefilet med kold hvidløgssovs er en oplevelse man ikke må gå glip af, og der er altid god service og styr på hvilken vin der skal serveres til.

Dato for besøg: juni 2016
Tak, 234s_renn
Anmeldt 19. januar 2016

Dejlig mad, varm og smagsfuld. Kunne få mere brød mens vi ventede på maden, da vi drev rovdrift på brød med olivenolie og balsamico. Dejligt at vi kunne dele en forret,.

Dato for besøg: februar 2015
Tak, bisselet
Anmeldt 26. november 2015 fra mobile enheder

Autentisk italiensk restaurant. Tjeneren modtog med stor fornøjelse bestillingen på italiensk da mit italienske var ca lige så godt som hans danske. Bruschetta til forret, kalvemørbrad i trøffelsauce til hovedret e per dessert uno panda cotta e uno tiramisu. Molto bene... Dejlig mad, god stemning og mæthed grænsende til mavepine... Fantastisk!

Dato for besøg: november 2015
Tak, HolmMadsen