“Intimt og lækkert”
Anmeldelse af I Pupi Siciliani

I Pupi Siciliani
nr. 3 af 325 Restauranter i Odense
Anmeldt 5. juli 2016 fra mobile enheder

Meget lille og intim restaurant. Meget autentisk siciliansk mad som smagte super. Og glimrende betjening. Dog i den dyre ende. Men absolut anbefalelsesværdigt.

Dato for besøg: marts 2016
Tak, LarsB632

Anmeldt 2. juli 2016

Vi var hertil aften for første gang på Pupi Siciliani og bestemt ikke sidste gang. Vi fik 3 dejlige retter mad. En fin betjening. Høflig og hjælpsom uden at være for meget. Ejeren Antonio går rundt og hilser på folk på en rolig og hyggelig måde. Vi følte os godt tilpas. Et lille sted men hyggelig atmosfære. Egner sig nok bedst til par eller max 3 personer.
Vi er snart tilbage.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, 216carstena
Anmeldt 29. juni 2016

En anbefaling blev vores første bekendtskab for dette sted.

Hvilken anbefaling... Det var en udsøgt fornøjelse. Fra vi trådte ind ad døren til vi blev sat og til afslutning var en gennemført oplevelse af virkelig god service.

Lækkert mad og vin serveret i enkle afslappede omgivelser dannede rammen for en vellykket aften.

En super oplevelse, som bestemt skal gentages.

Dato for besøg: juni 2016
Tak, camillab659
Anmeldt 17. juni 2016 fra mobile enheder

Autentisk smagfyldt ægte italiensk. Hyggeligt roligt sted med kik til køkkenet. Rigtig god service. Ægte interesse i om man er tilfreds. Selvforkælelse? Så er det her!

Dato for besøg: juni 2016
Tak, Lene S
Anmeldt 9. juni 2016

Vi holdt min datters fødselsdag og var sammen med en veganer og det klarede Antonio.
Man skal lige sige det i forvejen, Det er skønt at veganer kan få noget ordentlig mad og ikke tygge i et salat blad som ved andre steder.Vi andre kødspiser havde også en fantastisk oplevelse.

Dato for besøg: januar 2016
Tak, Sylvienet

Rejsende, der kiggede på I Pupi Siciliani, kiggede også på

Odense, Fyn og Øer
Odense, Fyn og Øer

Har du været i I Pupi Siciliani? Fortæl om dine oplevelser!