“Hyggeligt sted ved skoven og gode varer!”
Anmeldelse af Velodrom Kaffebar

Velodrom Kaffebar
nr. 48 af 329 Restauranter i Odense
Prisklasse: 3 US$ - 10 US$
Beskrivelse: Kaffebar i den gamle stationsbygning i Fruens Bøge Skov. Den friskristede kaffe er lige ankommet fra risteriet, kager mm. leveres dagligt fra bageren og der er også kolde drikke på køl i sommervarmen. Kaffen kan nydes i kaffebaren eller tages med — to-go — i skoven. Dertil tilbydes der også løssalg af hele kaffebarens spændende bønnesortiment.

Hyggeligt lille sted ved stationen mod skoven. Vi købte en kaffe, en sodavand, mørk ciabatta bolle med smør og ost, samt en træstamme. Alt var rigtigt godt!
Helt sikkert et godt sted at holde lille pause, når man er på vej på tværs af landet

Dato for besøg: juni 2022
Tak, mortenl385

Anmeldt 12. februar 2022 fra mobile enheder

Unik kaffe bar i den gamle jernbanestation, Fruens Bøge.
Besøgte denne perle, lørdag eftermiddag den 12. Februar..
Trængsel lige fra vi kom ind af døren..
Alt optaget, kunne vi se, men en venlig dame, foreslog st vi kunne låne hendes ene bord, som vi flyttede og lånte 2 stole ved et andet bord.,
Købte 2 kaffe og 2 stk tærter med cremefraiche/flødeskum 106kr
Virkelig god kaffe og lækker tærte, blev serveret af en ung, meget travl pige..
God service..
Kommer helt sikker igen

Dato for besøg: februar 2022
1  Tak, Bjarke L
Anmeldt 8. februar 2020

Efter en gåtur i Fruens Bøge-skoven i det kolde vejr trængte vi til en kop kaffe.
Ved indgangen til Velodrom var der hængt et skilt op om, at ejeren var alene i dag, og at der derfor kunne være ekstra ventetid.
Intet problem. Dels var ejeren hurtig til st lave kaffe og servere, dels er der meget at kigge på i den gamle stationsbygning.
Kaffen var rygende varm, kagerne lækre.
Alle borde og stole er fra en skole.

Dato for besøg: februar 2020
Tak, Pia P
Anmeldt 10. juli 2019 fra mobile enheder

En skøn sommer dag, og tæt på fruens bøge i Odense. Velodrom Cafe høre til huse i de gamle stationsbygninger, som har skabt en retro cafe, med en stil art fra 60-70’erne.
Rigtigt Hyggelig, og gode priser som alle kan være med til. Stedet er kendt få sin kaffe, kage og sandwich, og er man til hygge og retro, så er det lige stedet, hvor man kan svinde hen.

Dato for besøg: juli 2019
193  Tak, Loumse
Anmeldt 13. december 2018 fra mobile enheder

I den smukke gamle stationsbygning kan man nu nyde en kop yderst velsmagende kaffe.
Man kan endda supplere med en frisksmurt bolle eller anden sø'bi.
Stedet er ideelt som en præmie, efter at have have tilbagelagt den smukke tur fra Centrum eller som afslutning på en spadseretur i Fruens Bøge Skov.
At træde ind i cafeen, med dens indretning af tidligere anvendte ting og sager er en charmerende oplevelse, helt for sig.
Skynd dig, at invitere dig på et herligt smags-og synsmæssig frikvarter.

Dato for besøg: december 2018
Tak, solskin

Rejsende, der kiggede på Velodrom Kaffebar, kiggede også på

Odense, Fyn og Øer
Odense, Fyn og Øer

Har du været i Velodrom Kaffebar? Fortæl om dine oplevelser!