“Velsmagende mad til gode priser”
Anmeldelse af Mamma's Pizzeria

Mamma's Pizzeria
nr. 41 af 314 Restauranter i Odense
Køkkener: Italiensk
Velegnet til: Familier med børn
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Udendørsservering, Reservationer, Takeaway

Jeg var der med mine piger på 6 og 10 år i går hvor vi spiste dejlig aftensmad. Fedt at børnene kan vælge en ret på det alm. menukort til en børnemenus pris. Vi tog tilbage til frokost i dag og fik samme bord. Det er nu stambordet Personalet er meget imødekommende og smilende. Vi kommer helt sikkert igen.

Tak, MariaA3

Anmeldt 2. april 2020 fra mobile enheder

Vi var inde og dele en pasta og en pizza
Pastaen havde masser af smag og noget lækket kød i helt perfekt.pizzaen var også lækker med sprød bund.
Betjening var ret langsom synes jeg. Vi måtte vente en del

Dato for besøg: april 2020
Tak, troelsc724
Anmeldt 13. februar 2020 fra mobile enheder

Lækre pizzaer, fremragende betjening og god stemning - Odenses bedste pizzaer! Husk at bestille bord

Dato for besøg: februar 2020
Tak, 942nannal
Anmeldt 18. november 2019

der serveres her en pizza helt som man forventer det, ingen dikkedarer men en ærlig vare til en ærlig pris.
betjeningen var fin, den eneste hænger vat, at rengøringen var meget mangelfuld

Dato for besøg: november 2019
Tak, klejne
Anmeldt 19. oktober 2019 fra mobile enheder

Dejlig mad med mulighed for at bestille halve rettet, så man kan smage både pizza og pasta. Det smager ægte italiensk. Der er ikke en finger at sætte på det.

Dato for besøg: februar 2019
Tak, idahavn

Rejsende, der kiggede på Mamma's Pizzeria, kiggede også på

Odense, Fyn og Øer
Odense, Fyn og Øer

Har du været i Mamma's Pizzeria? Fortæl om dine oplevelser!