“Den bedste madoplevelse”

Køkkener: Sushi, Japansk
Velegnet til: Barhygge
Spisemuligheder: Aftensmad, Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 7. august 2021 fra mobile enheder

Fantastisk madoplevelse på Goma - kan varmt anbefale det. Vi havde ung gæst med som ikke var vild med fisk. Kokken sammensatte en lækker menu med grønsager og kød. Betjeningen virkelig søde og imødekommende. Vi kommer helt sikkert igen næste gang vi er i Odense.

Tak, 697mettes

Anmeldt 25. juli 2021

Nogle ting vil man helst glemme med det samme. Andre efterlader et indtryk for livet ! Sådan et besøg havde jeg på Goma fredag d. 23-7-21.

Et besøg som efterlod et indtryk for livet.

I en lille kælder fyldt med atmosfære og intimitet, blev vi modtaget af Lasse, ejer af Goma og aftenens vært. Et gavekort fra Marmoroggranit dk skulle konverteres til en helaftensoplevelse incl. vinmenu.

Og det fik vi i den grad. Så mange smags og sanseoplevelser, at jeg sidder med fornemmelsen af at have glemt noget og derfor ikke kan gengive hele aften trin for trin.

Men hele konceptet talte til os med store bogstaver.
Det samme skal ikke siges om hverken Lasse eller de 2 fantastiske piger som betjente os. Der var ingen slinger i valsen med at fortælle hvad vi fik og spise. Og alle havde en åben og hjertelig tilgang til vores besøg, hvilket fik os til at føle os frie og velkommende.

Som jeg nævnte for Lasse da vi gik. "Det havde ikke været nødvendigt at bygge et nyt eventyrhus for adskillige millioner, for vi har jo allerede et liggende på hjørnet af Dronningsgade og Kongensgade !"

Jeg kan kun anbefale Goma på det kraftigste.

Ønsker du at læse om hele vores aften samt se billeder af den mad og drikke vi fik, så kig på : facebook kim.larsen1/posts/10223526782531600

Dato for besøg: juli 2021
Tak, KimL1926
Anmeldt 24. juli 2021 fra mobile enheder

Japansk inspireret mad - en stor fornøjelse. Vi fik Goschiso hvor man kommer hele vejen rundt i menukortet. Vi fravalgte desserten og en valgt de japanske øl, jeg fik vinmenuen som tjeneren sammensatte til UG.
Hvert enkelt ret et smukt billede og med et personale, der forstår at fortælle om både vin og mad, og samtidigt har et øje for de små detaljer, ja så kan de kun få de absolutte anbefalinger. Prisniveauet er ligeledes helt ok - vi kommer helt klart igen

Dato for besøg: juli 2021
Tak, susanneg961
Anmeldt 21. juli 2021 fra mobile enheder

-Lækker mad og super vine..
høflige og venligt personale
Lækker sammensat stor menu.. alt flasket sig perfekt

Dato for besøg: juni 2021
Tak, Kenneth S
Anmeldt 20. juli 2021 fra mobile enheder

Fik deres Gochisö menu. Wow, kan kun give den bedste anbefaling. Vi fik 19 (NITTEN!) forskellige retter, hvoraf stort set alle var fantastiske. Få hjælp til at få valgt den rigtige vin, så alt spiller 100%,. Vi (3 Pers) fik 2 forskellige hvidvine og sluttede af med en amerikansk Pinot Noir

Dato for besøg: juni 2021
Tak, Sunshine36922132463

Rejsende, der kiggede på Goma, kiggede også på

Odense, Fyn og Øer
Odense, Fyn og Øer

Har du været i Goma? Fortæl om dine oplevelser!