“Sikker vinder ”

Køkkener: Sushi, Japansk
Velegnet til: Barhygge
Spisemuligheder: Efter lukketid, Aftensmad, Reservationer
Anmeldt 7. juli 2016 fra mobile enheder

Min kæreste og jeg tog kæreSte aften ude og valget faldt på goma - som før har wauwet os:)
Igen var det en fantastisk aften- personalet virker meget afslappet, nede på jorden og giver en dejlig rolig stemning til stedet. Derudover har de meget viden både omkring vin og mad hvilket fuldender aftenen.
Maden lever fuldt ud op til vores forventninger, og der kan ikke sættes en finger på noget. En sikker vinder hvis man ønsker en dejlig aften med skønne smagsoplevelser.

Tak, Frkhansen

Anmeldt 5. juli 2016 fra mobile enheder

Goma kan bare noget. Anretningerne er outstanding. Ekstremt smukt og indbydende. Og menusammensætningen varieret og lækker med super mange finurligheder af smagsnuancer. Dertil meget smilende og god betjening. Er og bliver vores favoritrestaurant i Odense.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, LarsB632
Anmeldt 3. juli 2016

Vi bestilte 2 x Shichi med en flaske italienske bobler og fik en super dejlig madoplevelse, hvor smags og synssanserne blev udfordret og vi blev mere end rigelig mætte, nød den gode og hyggelige betjening og skal helt sikkert tilbage og have flere dejlige madoplevelser... Kæmpe anbefaling herfra

Tak, Peter S
Anmeldt 27. juni 2016 fra mobile enheder

Virkelig lækre retter og fantastisk sushi. Cocktails her er SÅ gode. Tjenerne snakker utroligt hurtigt, men er høflige og kan deres kram.

Tak, Betty_Fynbo
Anmeldt 19. juni 2016 fra mobile enheder

Vi har været på Goma, rigtigt mange gange og har aldrig været skuffet. De tænker ud af boxen mad mæssigt . Og har en super service og lækre cocktails.

Dato for besøg: september 2015
Tak, 642matthijsv

Rejsende, der kiggede på Goma, kiggede også på

Odense, Fyn og Øer
Odense, Fyn og Øer

Har du været i Goma? Fortæl om dine oplevelser!