“Stadigvæk outstanding”

Køkkener: Sushi, Japansk
Velegnet til: Barhygge
Spisemuligheder: Efter lukketid, Aftensmad, Reservationer
Anmeldt 5. juli 2016 fra mobile enheder

Goma kan bare noget. Anretningerne er outstanding. Ekstremt smukt og indbydende. Og menusammensætningen varieret og lækker med super mange finurligheder af smagsnuancer. Dertil meget smilende og god betjening. Er og bliver vores favoritrestaurant i Odense.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, LarsB632

Anmeldt 3. juli 2016

Vi bestilte 2 x Shichi med en flaske italienske bobler og fik en super dejlig madoplevelse, hvor smags og synssanserne blev udfordret og vi blev mere end rigelig mætte, nød den gode og hyggelige betjening og skal helt sikkert tilbage og have flere dejlige madoplevelser... Kæmpe anbefaling herfra

Dato for besøg: juni 2016
Tak, Peter S
Anmeldt 27. juni 2016 fra mobile enheder

Virkelig lækre retter og fantastisk sushi. Cocktails her er SÅ gode. Tjenerne snakker utroligt hurtigt, men er høflige og kan deres kram.

Dato for besøg: juni 2016
Tak, Betty_Fynbo
Anmeldt 19. juni 2016 fra mobile enheder

Vi har været på Goma, rigtigt mange gange og har aldrig været skuffet. De tænker ud af boxen mad mæssigt . Og har en super service og lækre cocktails.

Dato for besøg: september 2015
Tak, 642matthijsv
Anmeldt 18. juni 2016 fra mobile enheder

Date night på det jævne ...maden var ok, men servicen lidt underlig i den forstand at vores tjener var meget frisk fyrs agtig/smart i en fart...hvorfor den romantiske stemning konstant blev afbrudt af kommentarer som "skide godt etc."
Jeg spiser ikke svinekød...intet problem blev der sagt, hvorefter de serverer 2 retter med svin uden at komme med alternativet til mig.
Vi kom ikke for at få high-fives af selviscenesættende hipstere, men for at få en romantisk middag for 2. Trist for sidst jeg var på goma var maden super og stemningen og servicen i top.

Dato for besøg: marts 2016
Tak, Sarah P

Rejsende, der kiggede på Goma, kiggede også på

Odense, Fyn og Øer
Odense, Fyn og Øer

Har du været i Goma? Fortæl om dine oplevelser!