“Skøn søndags brunch”

nr. 17 af 326 Restauranter i Odense
Køkkener: Fransk, Moderne
Velegnet til: Romantisk
Spisemuligheder: Morgenmad, Reservationer
Beskrivelse: Restaurant Under Lindetræet er en af Danmarks ældste gourmetrestauranter. Huset, som restauranten ligger i, dateres tilbage helt til 1771, og der har været drevet restaurant i bygningen siden 1960. Maden laves fra de bedste, lokale råvarer, hovedsageligt fra Fyn, og vin- samt juice-menuer er sammensat af vores sommelier, så du får den bedst mulige oplevelse med mad og drikke. Vi ønsker at give dig en uforglemmelig oplevelse i vores unikke lokaler, med udsigt til H.C. Andersens hus. Vores signaturmenu, Eventyrmenuen, kommer i enten 4 eller 6 retter. I weekenden afholder vi vores utroligt populære og anmerlderroste brunch, som kommer i 4 serveringer. Har du særlige ønsker til din oplevelse hos os, bedes du kontakte os på forhånd. Vi imødekommer de fleste ønsker, såfremt vi er varskoet på forhånd.
Anmeldt 10. august 2021 fra mobile enheder

Vi har nydt dette besøg så meget …særlig brunch som ikke findes bedre ..

Da vi træder ind i særlige atmosfærer føler vi os set og det vildeste forkælelse både for vores sjæl og smagsløg .

Personalet her er virkelige servicemindede og en rollemodel for andre i servicebrancen som har glemt hvad service er .

Da vi sidder ved det fint dækkede bord bliver vi oplyst om hvad der venter os denne brunch …samtidig bliver vi oplyst om der er nyt ejerskab siden vores sidste besøg ..dette betyder ikke noget for kvaliteten er den samme også ånden på stedet

Vi glæder os allerede til næste gang.

Tak, 515benteb

Anmeldt 11. juli 2021

Maden er helt i top, med mange nuancer og smagsindtryk. Ikke mindst anretningerne er en fryd for øjet. Flere små appetizers som overraskelser.
Betjeningen var helt i top.
Gode vine i vinmenuen.
Hyggelige omgivelser med udsigt til H. C. Andersens fødehjem.

Dato for besøg: juli 2021
3  Tak, 843erika
Anmeldt 9. juli 2021

Den gamle bygning er nu næsten renoveret færdig og står igen så smuk og passende i gaden lige overfor det nye HC Andersens Hus
Deres kager er helt fantastiske

Dato for besøg: juli 2021
Tak, lisbethp770
Anmeldt 5. juli 2021 fra mobile enheder

Vi var meget spændt på at spise her, da vi har hørt meget blandede ting om det.
Der var meget få gæster denne fredag og det siger måske det hele.
Flere andre steder i byen var alt reserveret.

Vi fik deres tre-retters menu plus kammuslinger.
Vinen til første ret passede slet ikke sammen med retten, der var ingen harmoni der.
Og det var desværre bare gennemsnitlig mad vi fik.
Kartoflerne til hovedretten var ikke helt kogte og det var jo ikke fordi at kokkene ikke havde tid nok.
Serveringspersonalet var søde, men heller ikke i den klasse man håbede på.

Så alt i alt blev vi en oplevelse rigere og det var så det. Vi kommer ikke igen. Det er der for mange gode steder i Odense til.

Dato for besøg: juni 2021
1  Tak, RikkeToftN
Anmeldt 16. maj 2021

Vi er kommet på Under Lindetræet gennem mange år og er aldrig blevet skuffet over det høje niveau af både service og mad. Dette var første besøg efter at stedet har skiftet ejer. Og det er stadig i høj klasse. En menu der tilgodeser årstidens råvarer, udgangspunkt i traditionelle klassiske retter, torsk, asparges, men også hjort og lavet med en tvist og med fin harmoni i smagene. Restauranten har fået en gang maling men ellers er alt ved det gamle og gør at det har sin umiskendelige charme. God og professionel betjening, glimrende vine der passer godt til menuen.

Dato for besøg: maj 2021
2  Tak, MichaelBNielsen

Rejsende, der kiggede på Under Lindetræet, kiggede også på

Odense, Fyn og Øer

Har du været i Under Lindetræet? Fortæl om dine oplevelser!