“Unik atmosfære”
Anmeldelse af Sortebro Kro

Sortebro Kro
nr. 3 af 347 Restauranter i Odense
Prisklasse: 25 kr. - 115 kr.
Køkkener: Fransk, Dansk, Moderne
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Beskrivelse: Sortebro Kro er en af landets smukkest beliggende restauranter. Den Fynske Landsby ligger lige udenfor vores sprossevinduer, og besøger man vores Café i kroens have om sommeren, befinder man sig i en blomstrende oase med fugleliv og egern, der piler op og ned ad træstammerne. De nænsomt restaurerede stuer er over 200 år gamle, og det er som at træde ind i en anden tid, når man er gæst på Sortebro Kro. Ikke fordi tiden står stille, for vi fornyer og forbedrer vores menuer igen og igen. Men på Sortebro Kro giver vi os tid. Tid til gæsterne. Tid til råvarerne. Tid til at frembringe det udsøgte hver gang. Vi kalder det Smagens Køkken. Restauranten har åbent mandag til lørdag frokost og aften, samt søndag frokost. Language
Anmeldt 18. juni 2023 fra mobile enheder

Det er et SÅ hyggeligt og smukt sted indenfor såvel som udenfor. Personalet er professionelt og maden dejlig. Dog så vil jeg ikke sige, at hovedretten eller desserten imponerede mig særlig meget også taget i betragtning af prisklasse. Forretten (laksetatar) var til gengæld fuldstændig uovertruffen. Hovedretten (unghane) var ganske fin men ikke "ekstra" og desserten desværre alt for sød med en ubehagelig konsistens. Jeg vil dog på det varmeste stadig anbefale stedet. Atmosfæren er helt unik!

Dato for besøg: maj 2023
Tak, mathildebmeier

Anmeldt 16. juni 2023 fra mobile enheder

Helt perfekt middag med 70 venner på en skøn solrig aften, kan varmt anbefales, fantastisk aften, tusinde tak for denne oplevelse.

Dato for besøg: juni 2023
Tak, Karstenkj
Anmeldt 10. december 2022 fra mobile enheder

Dejlig, veltillavet og smagfuld mad - men det var simpelthen umuligt at tale sammen pga akustikken i rummet. Prisen for maden var fair, men prisen for vin var alt for høj - specielt da det kun var muligt at købe en hel flaske (kun en enkelt flaske kunne fås som glas, men 3 glas ville løbe op i samme pris som en flaske). Da vi kun var 3 personer, placeret mellem 2 selskaber med 6-8 personer, var lydniveauet temmelig højt og med samtidig dårlig akustik kunne vi end ikke høre hvad tjenerens præsentation af retterne. Rigtig ærgerligt, da vi havde et business møde, så resultatet var derefter. Heldigvis var maden lækker:-)

Dato for besøg: december 2022
Tak, Camper39278220205
Anmeldt 26. november 2022

Jeg har tidligere været begejstret for gourmeten her. Men julemenuen var en stor skuffelse. Selvom kvaliteten er i orden, så er prisen helt ude af proportioner for hvad der er rimeligt at betale for en meget traditionel og kedeligt anrettet julefrokost. Dertil kommer at der er for trængt og umuligt at øre en samtale på grund af støjniveauet.

Dato for besøg: november 2022
Tak, Hjallese
Anmeldt 24. oktober 2022

Vi var 35 mennesker til fødselsdagsbrunch. Maden var dejlig, krostuen er et rigtig hyggeligt sted, og de ansatte er meget professionelle. Egentlig ville jeg give 4,5 stjerne, men det kan man jo ikke. Grunden til at jeg ikke giver fem stjerner er, at kommunikationen har været lidt træg og ejeren mødte ikke op til det møde han selv havde planlagt med mig. Heldigvis tog en kompetent medarbejder over. Til prisen ville jeg dog forvente, at der også var styr på kommunikationen.

Dato for besøg: oktober 2022
Tak, charlotteeF4980TC

Rejsende, der kiggede på Sortebro Kro, kiggede også på

Odense, Fyn og Øer

Har du været i Sortebro Kro? Fortæl om dine oplevelser!