“Brunchmenuer anbefales”

Olivia Brasserie
nr. 39 af 314 Restauranter i Odense
Velegnet til: Romantisk
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Udendørsservering, Reservationer

Både Olivias og vegetarbrunch blev serveret med et smil på en våd fredag i juli, hvor vi fik bord inde i den hyggelige stue. Veltilberedt og lækkert

Tak, Helle F

Første besøg og vi fik en tapas planke og alt var super lækkert og sød betjening, med hjem fik vi 2 cheesecake som også er lavet fra bunden.

Tak, 535td
Anmeldt 27. juni 2020 fra mobile enheder

Vi var på gennemrejse fra Sjælland til Jylland og en mellemlanding bød på udmærket brunch. Der var meget travlt men tjenerne klarede det fint.

Tak, 778jensa
Anmeldt 7. juni 2020

Havde forventet en fremragende madoplevelse med den beskrivelse de har af sig selv, samt de ikke billige priser. Men var ret kedelig mad. Fanta var dog fin. (fik kyllingeburger og rabarbertærte som overhovedet ikke smagte af rabarber og med ubagt bund) - I øvrigt ingen der spurgte om maden var i orden. Kom af med 470 kroner for 2 personer.

Tak, PalleNielsen
Anmeldt 7. juni 2020 fra mobile enheder

Desværre er stedets mad blevet kedeligt. Ellers hyggeligt sted. Der står, at de laver alt fra bunden af og har professionelle kokke ansat. Det virker ikke sådan. Menuen ser godt ud, men det smager kedeligt. Jeg købte en hummer bisque og amerikanske pandekager. Suppen var lind og uden tilbehør (brød). Pandekagerne var ikke friske - smagte ikke hjemmelavet og var tørre. Plus, jeg skulle hente min egen ske, da de havde glemt den. Servicen var ud over det, fin nok..

Tak, Kistaraq

Rejsende, der kiggede på Olivia Brasserie, kiggede også på

Har du været i Olivia Brasserie? Fortæl om dine oplevelser!