“Hyggelig time”

Køkkener: Amerikansk
Velegnet til: Familier med børn, Forretningsmøder
Spisemuligheder: Morgenmad
Anmeldt 26. januar 2020

Havde en hyggelig time sammen med 19 andre..
Hvor vi bowlede og hyggede os.. Desværre stoppede 2 baner, på grund af at keglerne væltede inden der blev skudt kugler af sted.
Personalet var ikke de hurtigste til at komme og få klaret problemet..
Så der gik ca. 5 min af vore spilletid.
Besøg i The Grille, skal beretning ses under The Grill, Odense.

Tak, 585bjarke

Anmeldt 13. marts 2019 fra mobile enheder

Vi var en søndag middag til min svogers fødselsdag og blev indviteret til buffet og bowling bagefter.
Det var en skøn buffet med forskellig slags kød,alverdens salater og tilbehør.
Skøn dessert og softice a libitum med en masse forskellige slags drys(chokolade,nødder osv),der var nok 15 slags muligheder.
Efter dette festmåltid var der to timers bowling,hvor man kunne vise sine færdigheder på banen.
Der var god mulighed for en hyggesnak med familien imellem skuddene.
NB. Der var selvfølgelig stuvende fuld af andre mennesker sådan en regnfuld og blæsende søndag.
Et besøg værd.

Dato for besøg: marts 2019
Tak, Poul3611
Anmeldt 4. marts 2019 fra mobile enheder

En aften med minigolf , ret slidte baner , men det gik. Okay pris. Okay omgivelser på fælles arealer, fint med underholdning til børn.

Dato for besøg: marts 2019
Tak, HeidiLindharth
Anmeldt 4. december 2018 fra mobile enheder

Vi var 5 inde for at køre gokart, til min søns fødselsdag. Da de var færdig var han grædefærdig, fordi der var vådt af benzin. Så han var gennemblødt på sit ene ben.
Vi måtte ind og købe vådservietter og nye bukser for at vi kunne komme ind at spise.
Øv oplevelse.

Dato for besøg: december 2018
Tak, MetteGehring
Anmeldt 28. september 2018

Besøgte stedet den 26. september. 2018. 5 personer.
Fik anvist vores bord, og efter lang tid kom de og modtog bestilling på drikkevarer..
Endnu længere tid tog det at komme med drikkevarerne, havde glemt en flaske vand, som ved leveringen blev slænget hen over bordet,, er det servering på en restaurant??
Stort udvalg af på buffet, forretter i massevis..
Hovedret.: Kartofler, pomme frites, af forskellige arter, koldt.
langtidsstegt oksesteg umuligt at parterer..
Så der gik flere tallerkner ud med ubrugt mad.. Kaldes" madspild"
Dessert, is og kaffe fint.
Klagede og kolde tilbehør, hvilket ikke hjalp, stadig koldt..

Dato for besøg: september 2018
1  Tak, 585bjarke

Rejsende, der kiggede på Bowl'n'fun, kiggede også på

Odense, Fyn og Øer

Har du været i Bowl'n'fun? Fortæl om dine oplevelser!