“super oplevelse”

Eydes Social Eatery
nr. 21 af 310 Restauranter i Odense
Køkkener: International
Spisemuligheder: Aftensmad, Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Beskrivelse: Velkommen til Eydes gastro pub. ​Hos os finder du folkelig stemning, rustik mad og masser af hjemmelavede lækkerier lavet på gode råvarer. Vi sætter pris på vin som smager og det er for os mest er de økologiske, vi nørder i specielle øl og byder altid gerne på friskbrygget kaffe. Kort fortalt, så elsker vi godt håndværk! ​ Vi rummer både små hyggelige kroge med bløde bænke og en „spisesal“ med langborde i bistro stil til større selskaber. Reserver et bord via siden her eller kig forbi til brunch, frokost, eftermiddagskaffe eller til aftensmad og prøv vores tavlemenu. ​ Vi glæder os til at se Jer!
Anmeldt 2. august 2020

Super lækker brunch, fantastiks venlig, dygtig og smilende personale.
Rent og hyggeligt.
De bude have flere stjerner en de 5.
Et sted som virkelig er et besøg værd.

Venlig hilsen
Inge Jørgensen

Tak, HenningJ508

Anmeldt 28. juli 2020 fra mobile enheder

Maden var fornuftig og der var rigeligt. Personalet var venlige/søde. Men det tog lang tid fra bestilling til vi fik maden (35 min)...

Tak, brianbebea
Anmeldt 19. juli 2020 fra mobile enheder

Prøvede for første gang at bestille wienerschnitzel på Eydes.
Det var en slem skuffelse - sej / tør og med et tykt lag rasp, det var ingen nydelse.
Den fejltagelse gentager vi ikke.

Tak, Annette B
Anmeldt 12. juli 2020 fra mobile enheder

Vi ville ind og have frokost efter det er åbnet.
Vi stod pænt og ventede mens 3 forskellige sagde et øjeblik.
Vi bliver anvist til et bord nede bagved.
Jeg sidder på sofaen og har ikke 1 meter til kvinde ved nabobordet , det var et 6. Pers. Bord hvor der sad et par ved som vi så også skulle sidde tæt på. Vi kunne slet ikke tale sammen for larm så vi valgte at gå igen. Øv øv

1  Tak, MetteGehring
Anmeldt 8. juli 2020

Købte 3 retter til 289,- og der var næsten frit valg på hele menukortet.
Det hele var super lækkert og veltillavet. Det var desuden nogle store portioner.
Restauranten er utrolig hyggelig indrettet og personalet så søde og opmærksomme.

Tak, Karina B

Rejsende, der kiggede på Eydes Social Eatery, kiggede også på

Har du været i Eydes Social Eatery? Fortæl om dine oplevelser!