Anmeldt d. 5. august 2017 fra mobile enheder

Min kæreste og jeg skulle på en endagstur til Odense så det vigtigste fra os var pris og placering og stedet her opfylder det 100%!
Super flotte værelser, flotte badeværelser og generelt bare utrolig velholdt

Dato for ophold: august 2017
Tak, emmaTambo
Anmeldt d. 3. august 2017

Fantastisk, billigt, hyggeligt og lige midt i centrum af Odense.

Kan varmt anbefales, jeg sov uforstyrret i et hyggeligt rent værelse. Følte mig meget velkommen med Dorte, som den altid hjælpsomme vært.

Dato for ophold: juli 2017
  • Rejsetype: Rejste med venner
Tak, rikkets104
Anmeldt d. 11. juli 2017

Superhyggeligt overnatningssted med god beliggenhed i smukke Odense.
Fine værelser og senge i god stand
Fin og smagfuld indretning
Gratis kaffe / te / frugt
Venligt personale
Super morgenmad
Kan absolut anbefales

Dato for ophold: juni 2017
Tak, Hans Henrik B
Anmeldt d. 13. marts 2017

Vi har besøgt Odense City BB to gange. Beliggenheden er meget central. Værelserne og badeværelserne er rigtig pæne. Renligheden er i top. Der er ikke sparet på noget, da Odense City BB blev indrettet.

Dato for ophold: marts 2017
Tak, Torbenvj
Anmeldt d. 12. december 2016

Vi var 2 voksne der delte et værelse til en person med en opredning. Den ekstra seng som var slået ud fra væggen var behagelig nok at sove på. Værelset var lyst, rent og med en pæn decor, ikke over pyntet. Badeværelset, med toilet var lige ved siden af, som vi delte med andre, men det var ikke noget problem. Der er mulighed for morgenmad, hvilket vi ikke benyttet og et køleskab som man kan opbevar lidt i hvis der er behov for det. Dette sted ligger meget centralt

Dato for ophold: december 2016
Tak, mnrgrd