“En oplevelse man ikke lige glemmer”
Anmeldelse af Burger Anarchy

Burger Anarchy
nr. 9 af 329 Restauranter i Odense
Prisklasse: 18 US$ - 26 US$
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 8. maj 2022 fra mobile enheder

Burger Anarchy I Odense city blev i fredags besøgt af undertegnede samt 8 andre sulte venner.
Vi var en del der havde hørt godt om jeres “3x Sliders” burgers som 4 af selvskabet havde udset sig.
MEN! Det blev der så sat en stopper for, da vi får at vide at dette kun er muligt, hvis man er 8 gæster ved et bord “da grillen er for lille til det”??
Vi foreslår derefter at de 4 der ønskede sliderkonceptet kunne starte og de 5 andre bare ventede til de var lavet, men nej.. Det blev et rungende nej fra personalets side, da vi sad 9 ved bordet.

I får 2 stjerner grundet at burgeren var fin, men hold da helt fast for er personalet i den restaurant det modsatte af løsningsorienteret.

Jeg vil gerne vide hvor der står skrevet at det maksimale antal gæster ved et bord er 8, hvis man ønsker at bestille sliders?

Dato for besøg: maj 2022
Tak, T9558VYpeterb
Darren B, Ejer hos Burger Anarchy, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 10. maj 2022

Hej Peter. Du får lige samme svar her som på din anmeldelse på Trustpilot.

Tak for anmeldelsen. Vi er kede af, at I har haft en ærgerlig oplevelse under jeres besøg. Jeg kan forstå, I var skuffede over ikke at kunne få sliders til jeres selskab.

Jeres tjener på aftenen gav jer den korrekte information efter vores anvisning. Vi har været meget stringente ift. sliders til større selskaber. Dette for at være sikre på at køkkenet kan følge med (blandt andet pga. begrænset plads på grillen) og sørge for at hele restauranten får den bedste oplevelse uden lange ventetider, især på en travl fredag og lørdag aften. Sliders er mere tidskrævende, da vi trods størrelsen laver 3 forskellige burgere pr. gæst.

MEN! Vi er ved at finde en løsning på dette, da vi får mange efterspørgsler på sliders. Det er vi selvfølgelig glade for. Vi ønsker samtidig at være mere fleksible ift antallet, så nu arbejder vi på at få en tydelig tekst på bookingsiden med preorders af sliders. Den glippede ved sidste opdatering af hjemmesiden og er naturligvis vores fejl.

Så tak for feedbacken, og så er vi glade for, at jeres burgere trods alt smagte godt :)

Jeg håber, at svaret var en hjælp, og så håber vi på at se jer snart igen.

De bedste hilsner, Annie, team BA.

Anmeldt 15. april 2022

Har efterhånden spist på Burger Anarchy flere gange og i dag var endnu en succes oplevelse. Vores tjener var helt vildt behagelig og maden sublim som altid. Især deres chunky fries er perfekte! Der var en del ventetid på maden, men stedet er så hyggeligt at det ikke trækker voldsomt meget ned.

Dato for besøg: april 2022
Tak, Henrikhp
Anmeldt 8. april 2022 fra mobile enheder

Stedet er rigtig hyggeligt med dæmpet lys og moderne indretning. Vi oplever desværre, at der ikke er tid fra tjenernes side af til at oplyse om, hvordan deres bestillings system fungerer, da det ikke er et “almindeligt” bestilling ved bordet af tjener. Dette foregår via en qr kode som skal scannes ved bordet og hvor ordren gennem mobilen bliver dannet. Vi har altså et tidspunkt at have bordet i og sidder LÆNGE 25-30 minutter fra vi træder ind til at vi finder ud af at man selv skal bestille det, hvor vi forsøger at skabe øjenkontakt med tjeneren som blot ignorerer os. Bordet ved siden af er turister og taler eller læser ikke dansk. De ender med at sidde der i omkring 40 min før tjeneren kommer ned og hører om de har bestilt. Det har de ikke…. Det er ærgerligt at man spilder så lang tid på det. En høflig tjener som lige spørger “Hej. Velkommen til. Har I været her før?” Ville gøre en stor forskel, da man så ville blive introduceret bedre til deres sted. Selve maden var lækker. Det smagte godt og var lækre snaskede burgers.

Dato for besøg: april 2022
Tak, idahavn
Anmeldt 27. november 2021 fra mobile enheder

Venlige og meget imødekommende personale.
Men maden levede ikke op til forventningerne. Vi bestilte deres 3 små sliders, og de var ikke specielt varme da de blev serveret på bordet, hvilket betød at ved sidste burger var den helt kold, og de var desværre ret smagsløse.
Der er ingen restaurant over det længere, det virker mere som et billigere café koncept og ej et sted hvor man sidder og nyder maden hele aften.
Så gik desværre derfra lidt skuffet.

Dato for besøg: november 2021
Tak, Trunte972
Anmeldt 27. oktober 2021

Jeg besøgte selvfølgelig primært restauranten pga. deres burger. Smagen var helt i top, men jeg savnede sprød bacon. Chunky fries og chilimayo var helt i top. Men det bedste var, at jeg lod mig friste af deres chickenwings asian style. Jeg har sjældent smagt noget så lækkert!

Dato for besøg: oktober 2021
Tak, 30elnaf

Rejsende, der kiggede på Burger Anarchy, kiggede også på

Har du været i Burger Anarchy? Fortæl om dine oplevelser!