“Laaaaaang ventetid (Gravene 2, 5000 Odense C)”
Anmeldelse af Burger Anarchy

Burger Anarchy
nr. 9 af 308 Restauranter i Odense
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 8. august 2020

Det tog 45 minutter fra vi satte os ved et bord, inden vi fik det første af det vi bestilte, nemlig en alm. øl. Øllen havde vi tænkt at skulle drikke sammen med det "while we wait" (=forret) som vi havde bestilt, men det fik vi første senere. Til gengæld fik vi samtidigt de tre små øl, som vi havde bestilt at vi skulle have sammen med hovedretten, som var de 3 små burgere.
Serveringspersonalet var tydeligvis ikke trænnet, og der var mange mennesker. Det er klart i et management problem, at man ikke har flere på arbejde på er fredag aften, hvor vejret er perfekt.
Det skal dog siges, at burgerne smagte fantastisk - men servicen trak oplevelsen meget ned,

Tak, Gert2007

Anmeldt 6. august 2020 fra mobile enheder

Hos burger anarchy kan man få de bedste burgere i Odense. Prøv hertil deres lækre håndskårne pommes frites

1  Tak, kennethobeling
Anmeldt 26. juli 2020 fra mobile enheder

Fik et bord anvist af en tjener lørdag kl 17:50. Det tog ham helt præcist 30 min. at levere et menukort. Efter 40 min. havde ingen af de 3 tjenere taget en ordre. Total nedsmeltning og de var håbløst ineffektive. Kort og bestik lå ikke klar men blev kastet i bunker på bordene, de løb uden noget i hænderne og køkkenet leverede take-away så gæsterne måtte vente. En burgerrestaurant som giver et bord men efter 40 min ikke har taget en ordre? Dumpet!

1  Tak, Nubus
Anmeldt 25. juli 2020

Vi fik de bedste burgere, vi nogensinde har smagt og med lækre pommes frites til. Udsøgt betjening og hyggeligt stemning. Vi kommer helt sikkert igen.

Tak, sorenpagter
Anmeldt 23. juli 2020 fra mobile enheder

I hjertet af Odense, ligger denne burger joint, hvor der serveres rigtig gode burgere.
Du kan selv vælge typen af bolle og om den skal være glutenfri.
Vi fik en Barney Burger, som vi klart kan anbefale.
Serveringen kom hurtigt og personalet er søde og servicemindede.

Tak, LiselotteM4

Rejsende, der kiggede på Burger Anarchy, kiggede også på

Har du været i Burger Anarchy? Fortæl om dine oplevelser!