“Hyggeligt sted”

Køkkener: International
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 10. august 2021 fra mobile enheder

Dejlig hyggelig cafe lige i midten af byen. Her fredag aften emmer stedet af liv og hygge. Vi sad udenfor under parasol. Vi fin lækker burger med frisk salat og sprød bacon. Bestemt en dejlig oplevelse. Personalet venligt. Kommer gerne igen en anden gang.

Tak, May-Britt J

Anmeldt 2. august 2021

4 mand brugte ca. 1300 på aftensmad. ALT smager langt væk af fabrik, jeg tvivler rigtig meget på de har lavet noget selv. Selv flødeskum fra en dåse. Nachos smager af intet (110kr). Varm chokolade lavet på vand med flødeskum fra dåse, smager af intet (60kr, så er den vist også betalt). Fettuccine med hvidløg der overhovedet ikke smager af hvidløg og har desuden en grim bismag (150kr). Chokolade Fondant som smager af fabrik (75kr). Kræz Burger var okay, men ikke noget jeg ville prale med. Pommes var rigtig godt, Fanta var godt, Bengisk vaffel (65) var godt.
Maden var kun til 2 af 5 "stjerner". Den sidste stjerne går til service, som vi var rigtig godt tilfreds med.

Tak, PalleNielsen
Anmeldt 30. juli 2021

For flere år siden havde vi en skidt oplevelse på Café Kræz, men da vi havde fået et gavekort, fra Smartbox, tænkte vi at det kunne være at det var blevet bedre.
Vi bestilte bord til klokken 11:30 til frokost. Da vi kom til restauranten klokken 11:30 fik vi at vide at den kun stod på brunch og at de først serverede frokost fra klokken 12:00. Vi ville ikke have brunch, så vi ville gå igen og finde et andet sted. Tjeneren sagde at vi sagtens kunne sidde og få os en tår at drikke indtil klokken 12, hvor frokosten så kunne serveres. Det gjorde vi, men da klokken blev 12:15 havde vi ikke hørt fra hende endnu og jeg gik op til disken og sagde at vi havde ventet i 45 minutter og ville gerne have betjening.
Tjeneren kom ned og tog imod vores bestilling og jeg bestilte en øl mere. Det er jo drikkevarerne de tjener på. Da hun gik, sagde hun at der godt kunne gå lidt ekstra tid inden vores mad kom, da de lige havde fået en hel del bestillinger på brunch. Dvs. de nye bestillinger blev behandlet før vores, selvom vi havde ventet i 45 minutter. Jeg spurgte hende om hvor lang tid der ville gå og hun sagde at der ville gå mindst en halv time mere. Da sagde jeg at det var for lang tid at vente på en frokost og at vi ikke ville vente længere. Vi betalte for drikkevarerne og gik.

Lang ventetid og en ucharmerende og ligegyldig betjening.
Vi kan ikke anmelde maden da vi ikke spiste der, men betjeningen var ligegyldig og nærmest uvenlig.

Tak, Claus F
Anmeldt 27. juli 2021 fra mobile enheder

Forholdsvist god beliggenhed, dyr mad, lever ikke op til prisen og hovski snovski betjening, der havde mere travlt med at drikke cola end at tænde vores bordlys, som vi havde bedt dem om, det lykkedes først efter at vi var færdige med at spise

Tak, Lene T
Anmeldt 17. juli 2021

Vi kom med barnevogn og fik besked om at vi ikke måtte fylde med barnevognen, allerede der bliver man skuffet, når man ikke engang med have sin 5 måneder baby med som ikke selv kan sidde endnu.
Vi måtte vente i over 30 min, hvor de bare havde gået forbi os flere gange, før jeg selv skulle spørge om vi måtte bestille mad. Og da vi så endelig fik maden var det det forkerte der var kommet i, end det der var aftalt. Mega dårlig service og maden var forkert. Vi skyndte os bare at spise maden og så smuttede vi igen. Der kommer vi aldrig mere igen. Nu er det anden gang vi oplevede en dårlig service.

Tak, DitteW21

Rejsende, der kiggede på Café Kræz, kiggede også på

Har du været i Café Kræz? Fortæl om dine oplevelser!