Jacob S

Meget klamt værelse

Anmeldelse af Milling Hotel Mini 11
1,0 ud af 5 boblerAnmeldt 27. maj 2022
Meget klamt værelse
Der var gamle pletter på sofa og på liggeunderlag under lagner. Klamt.
Jeg har aldrig været på noget hotelværelse der har været så klamt som dette, hverken i Danmark eller i udlandet.
Dato for ophold: maj 2022
Problemer med denne anmeldelse?
  • Algotels
Bar/lounge
8.3 km fra Milling Hotel Mini 11
Vis flere hoteller i Odense
Anmeldt d. 1. december 2019

Ser ikke ud til at der er renoveret på hotel efter Milling kæden købte det, i badeværelse var malingen begyndt at skalle af samt der var mørke plette der ligned skimmelsvamp, morgenmaden skulle man indtage på hoved hotelett ved siden af 79 m. der var bare ikke plads til gæster fra to hoteller, så flere måtte stå og vente indtil der var plads

Dato for ophold: november 2019
Tak, 123kis
Anmeldt d. 13. januar 2019 fra mobile enheder

Udemærket hotel til prisen. Fin morgenmad. God beliggenhed. Rent og pænt. Du får det du betaler for. Receptionen ligger på nabohotellet, hvilket fungerer fint. Meget venligt og hjælpsom personale. Parkering tilknyttet.

Dato for ophold: januar 2019
Tak, 64miae
Anmeldt d. 27. august 2018 fra mobile enheder

Middelmådigt hotel med god central placering i Odense. Fint hotelværelse og badeværelse, desværre ringe rengøringsgrad. Støvede gulve, plettede vægge samt tilkalket brusehoved.
Upersonlig indtjekning der lagde en betydelig dæmper på hotel- og feriefølelsen. Der er ingen lobby, blot en automat i entreen der benyttes til at tjekke ind og ud. Selve hotellet er opbygget på en sådan måde, at det føles som et lejlighedskompleks, frem for et hotel.
Det havde været fint nok, hvis det havde været lidt billigere. Ikke pengene værd.
Stedet kan anbefales hvis man ikke er så kræsen på rengøring og service, og man blot skal overnatte en enkelt nat eller to.

Dato for ophold: august 2018
1  Tak, NellieVictor
Anmeldt d. 11. juli 2018 fra mobile enheder

Udmærket til prisen, og hvis man kun skal have en enkelt overnatning. Hotellet er slidt og værelserne små og der var reelle huller i væggen på vores værelse. Hotellet er ubemandet og man skal bruge receptionen/personalet fra et andet hotel længere nede ad vejen, hvilket fungerer fint. Der er akkurat hvad man skal bruge, men absolut heller ikke mere.

Dato for ophold: juli 2018
1  Tak, MiaM1289
Anmeldt d. 1. juli 2018

Et lille side gade hotel, tæt på centrum, der tilbyder langt mere end forventet.
Værelset var udstyret med alle de ting man IKKE forventede:
Stikkontakter til div opladere, strygebræt og jern, nem wifi, osv.
Endvidere er der en lille hyggelig gårdhave.

Dato for ophold: maj 2018
1  Tak, keldb2018