123kis

Et slidt hotel

Anmeldelse af Milling Hotel Mini 11
3,0 ud af 5 boblerAnmeldt 1. dec. 2019
Ser ikke ud til at der er renoveret på hotel efter Milling kæden købte det, i badeværelse var malingen begyndt at skalle af samt der var mørke plette der ligned skimmelsvamp, morgenmaden skulle man indtage på hoved hotelett ved siden af 79 m. der var bare ikke plads til gæster fra to hoteller, så flere måtte stå og vente indtil der var plads
Dato for ophold: november 2019
3,0 ud af 5 boblerVærdi
3,0 ud af 5 boblerRenlighed
3,0 ud af 5 boblerService
Problemer med denne anmeldelse?
1.125 kr.
    1.318 kr.
4.9 km fra Milling Hotel Mini 11
Vis flere hoteller i Odense
Anmeldt d. 13. januar 2019 fra mobile enheder

Udemærket hotel til prisen. Fin morgenmad. God beliggenhed. Rent og pænt. Du får det du betaler for. Receptionen ligger på nabohotellet, hvilket fungerer fint. Meget venligt og hjælpsom personale. Parkering tilknyttet.

Dato for ophold: januar 2019
Tak, 64miae
Anmeldt d. 27. august 2018 fra mobile enheder

Middelmådigt hotel med god central placering i Odense. Fint hotelværelse og badeværelse, desværre ringe rengøringsgrad. Støvede gulve, plettede vægge samt tilkalket brusehoved.
Upersonlig indtjekning der lagde en betydelig dæmper på hotel- og feriefølelsen. Der er ingen lobby, blot en automat i entreen der benyttes til at tjekke ind og ud. Selve hotellet er opbygget på en sådan måde, at det føles som et lejlighedskompleks, frem for et hotel.
Det havde været fint nok, hvis det havde været lidt billigere. Ikke pengene værd.
Stedet kan anbefales hvis man ikke er så kræsen på rengøring og service, og man blot skal overnatte en enkelt nat eller to.

Dato for ophold: august 2018
1  Tak, NellieVictor
Anmeldt d. 11. juli 2018 fra mobile enheder

Udmærket til prisen, og hvis man kun skal have en enkelt overnatning. Hotellet er slidt og værelserne små og der var reelle huller i væggen på vores værelse. Hotellet er ubemandet og man skal bruge receptionen/personalet fra et andet hotel længere nede ad vejen, hvilket fungerer fint. Der er akkurat hvad man skal bruge, men absolut heller ikke mere.

Dato for ophold: juli 2018
1  Tak, MiaM1289
Anmeldt d. 1. juli 2018

Et lille side gade hotel, tæt på centrum, der tilbyder langt mere end forventet.
Værelset var udstyret med alle de ting man IKKE forventede:
Stikkontakter til div opladere, strygebræt og jern, nem wifi, osv.
Endvidere er der en lille hyggelig gårdhave.

Dato for ophold: maj 2018
1  Tak, keldb2018
Anmeldt d. 1. december 2017

Billigt og centralt. Fungerer fint nok med elektronisk reception. Pænt og rent. Knager og skab til tøj. Roligt og ingen gadestøj. 10 min. gang fra Banegården. Morgenmad god, men lidt "kedelig" sent, da alt tilsyneladende stilles frem tidligt. Generelt savnede jeg lidt praktisk information på værelset: kontakttelefonnr., tidspunkt for morgenmad, facoliteterne i det hele taget. Alt-i-alt et fint sted, hvis man blot ønsker et sted at sove og ikke behøver luksus. Vær opmærksom på at ikke alle værelser har eget toilet.

Værelsestip: Ikke alle værelser har eget toilet.
Dato for ophold: november 2017
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger