Amina
København, Danmark

Middelmådigt.

Anmeldelse af Milling Hotel Mini 11
3,0 ud af 5 boblerAnmeldt 27. aug. 2018fra mobile enheder
Middelmådigt hotel med god central placering i Odense. Fint hotelværelse og badeværelse, desværre ringe rengøringsgrad. Støvede gulve, plettede vægge samt tilkalket brusehoved.
Upersonlig indtjekning der lagde en betydelig dæmper på hotel- og feriefølelsen. Der er ingen lobby, blot en automat i entreen der benyttes til at tjekke ind og ud. Selve hotellet er opbygget på en sådan måde, at det føles som et lejlighedskompleks, frem for et hotel.
Det havde været fint nok, hvis det havde været lidt billigere. Ikke pengene værd.
Stedet kan anbefales hvis man ikke er så kræsen på rengøring og service, og man blot skal overnatte en enkelt nat eller to.
Dato for ophold: august 2018
Problemer med denne anmeldelse?
1.069 kr.
    820 kr.
7.6 km fra Milling Hotel Mini 11
Vis flere hoteller i Odense
Anmeldt d. 11. juli 2018 fra mobile enheder

Udmærket til prisen, og hvis man kun skal have en enkelt overnatning. Hotellet er slidt og værelserne små og der var reelle huller i væggen på vores værelse. Hotellet er ubemandet og man skal bruge receptionen/personalet fra et andet hotel længere nede ad vejen, hvilket fungerer fint. Der er akkurat hvad man skal bruge, men absolut heller ikke mere.

Dato for ophold: juli 2018
1  Tak, MiaM1289
Anmeldt d. 1. juli 2018

Et lille side gade hotel, tæt på centrum, der tilbyder langt mere end forventet.
Værelset var udstyret med alle de ting man IKKE forventede:
Stikkontakter til div opladere, strygebræt og jern, nem wifi, osv.
Endvidere er der en lille hyggelig gårdhave.

Dato for ophold: maj 2018
1  Tak, keldb2018
Anmeldt d. 1. december 2017

Billigt og centralt. Fungerer fint nok med elektronisk reception. Pænt og rent. Knager og skab til tøj. Roligt og ingen gadestøj. 10 min. gang fra Banegården. Morgenmad god, men lidt "kedelig" sent, da alt tilsyneladende stilles frem tidligt. Generelt savnede jeg lidt praktisk information på værelset: kontakttelefonnr., tidspunkt for morgenmad, facoliteterne i det hele taget. Alt-i-alt et fint sted, hvis man blot ønsker et sted at sove og ikke behøver luksus. Vær opmærksom på at ikke alle værelser har eget toilet.

Værelsestip: Ikke alle værelser har eget toilet.
Dato for ophold: november 2017
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, charlottes56
Anmeldt d. 4. november 2017 fra mobile enheder

Lille hotel med elektronisk fjern reception. Værelset er fint men ikke ryger og alligevel lugter ser af tobak og ligger skodder i toilettet. List klamt når man er ikke ryger. Pris og kvalitet hænger fint sammen .

Dato for ophold: november 2017
Tak, tanjazacho
Anmeldt d. 13. oktober 2017

Tilbragte 3 nætter på hotellet. Værelset var lille, men rent og pænt. Elektronisk reception virker fint. Da jeg havde brug for hjælp til at tænde for varmen kom en flink medarbejder og hjalp. Hyggeligt loungeområde med TV, fælleskøkken hvor man kan tilberede egen mad. Gratis kaffe/the døgnet rundt. Tilvalgt morgenmad til kr. 75: fint udvalg med brød, marmelade, ost, pølse, æg, røræg, bacon, youghurt m.m.
Et økonomihotel med en fin standard til prisen.

Dato for ophold: oktober 2017
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger