Mia M
København, Danmark

Hvis du kun har brug for en seng

Anmeldelse af Milling Hotel Mini 11
3,0 ud af 5 boblerAnmeldt 11. jul. 2018fra mobile enheder
Udmærket til prisen, og hvis man kun skal have en enkelt overnatning. Hotellet er slidt og værelserne små og der var reelle huller i væggen på vores værelse. Hotellet er ubemandet og man skal bruge receptionen/personalet fra et andet hotel længere nede ad vejen, hvilket fungerer fint. Der er akkurat hvad man skal bruge, men absolut heller ikke mere.
Dato for ophold: juli 2018
Problemer med denne anmeldelse?
1.236 kr.
  • Tripadvisor
7.6 km fra Milling Hotel Mini 11
Vis flere hoteller i Odense
Anmeldt d. 1. juli 2018

Et lille side gade hotel, tæt på centrum, der tilbyder langt mere end forventet.
Værelset var udstyret med alle de ting man IKKE forventede:
Stikkontakter til div opladere, strygebræt og jern, nem wifi, osv.
Endvidere er der en lille hyggelig gårdhave.

Dato for ophold: maj 2018
1  Tak, keldb2018
Anmeldt d. 1. december 2017

Billigt og centralt. Fungerer fint nok med elektronisk reception. Pænt og rent. Knager og skab til tøj. Roligt og ingen gadestøj. 10 min. gang fra Banegården. Morgenmad god, men lidt "kedelig" sent, da alt tilsyneladende stilles frem tidligt. Generelt savnede jeg lidt praktisk information på værelset: kontakttelefonnr., tidspunkt for morgenmad, facoliteterne i det hele taget. Alt-i-alt et fint sted, hvis man blot ønsker et sted at sove og ikke behøver luksus. Vær opmærksom på at ikke alle værelser har eget toilet.

Værelsestip: Ikke alle værelser har eget toilet.
Dato for ophold: november 2017
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, charlottes56
Anmeldt d. 4. november 2017 fra mobile enheder

Lille hotel med elektronisk fjern reception. Værelset er fint men ikke ryger og alligevel lugter ser af tobak og ligger skodder i toilettet. List klamt når man er ikke ryger. Pris og kvalitet hænger fint sammen .

Dato for ophold: november 2017
Tak, tanjazacho
Anmeldt d. 13. oktober 2017

Tilbragte 3 nætter på hotellet. Værelset var lille, men rent og pænt. Elektronisk reception virker fint. Da jeg havde brug for hjælp til at tænde for varmen kom en flink medarbejder og hjalp. Hyggeligt loungeområde med TV, fælleskøkken hvor man kan tilberede egen mad. Gratis kaffe/the døgnet rundt. Tilvalgt morgenmad til kr. 75: fint udvalg med brød, marmelade, ost, pølse, æg, røræg, bacon, youghurt m.m.
Et økonomihotel med en fin standard til prisen.

Dato for ophold: oktober 2017
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Nina T
Anmeldt d. 11. september 2017

Ydes ligger centralt, det er nok eneste gode ting man kan sige.

Værelset STANK af parfume, gætter på man renser tæpper med en maskine hvori der kan kommer parfume, eller lign.
Stort set umuligt at sove i SÅ kraftig en parfume stank.

Morgenmaden serveres på nabo hotellet, men der var ikke plads til at man kunne sidde ned, så den blev indtaget stående.

Kommer ALDRIG igen.

Dato for ophold: september 2017