Charlotte S
Fejø, Danmark

Ok til prisen og centralt

Anmeldelse af Milling Hotel Mini 11
3,0 ud af 5 boblerAnmeldt 1. dec. 2017
Billigt og centralt. Fungerer fint nok med elektronisk reception. Pænt og rent. Knager og skab til tøj. Roligt og ingen gadestøj. 10 min. gang fra Banegården. Morgenmad god, men lidt "kedelig" sent, da alt tilsyneladende stilles frem tidligt. Generelt savnede jeg lidt praktisk information på værelset: kontakttelefonnr., tidspunkt for morgenmad, facoliteterne i det hele taget. Alt-i-alt et fint sted, hvis man blot ønsker et sted at sove og ikke behøver luksus. Vær opmærksom på at ikke alle værelser har eget toilet.
Dato for ophold: november 2017
Værelsestip: Ikke alle værelser har eget toilet.
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
4,0 ud af 5 boblerVærdi
3,0 ud af 5 boblerRenlighed
3,0 ud af 5 boblerService
Problemer med denne anmeldelse?
1.126 kr.
    852 kr.
7.6 km fra Milling Hotel Mini 11
Vis flere hoteller i Odense
Anmeldt d. 4. november 2017 fra mobile enheder

Lille hotel med elektronisk fjern reception. Værelset er fint men ikke ryger og alligevel lugter ser af tobak og ligger skodder i toilettet. List klamt når man er ikke ryger. Pris og kvalitet hænger fint sammen .

Dato for ophold: november 2017
Tak, tanjazacho
Anmeldt d. 13. oktober 2017

Tilbragte 3 nætter på hotellet. Værelset var lille, men rent og pænt. Elektronisk reception virker fint. Da jeg havde brug for hjælp til at tænde for varmen kom en flink medarbejder og hjalp. Hyggeligt loungeområde med TV, fælleskøkken hvor man kan tilberede egen mad. Gratis kaffe/the døgnet rundt. Tilvalgt morgenmad til kr. 75: fint udvalg med brød, marmelade, ost, pølse, æg, røræg, bacon, youghurt m.m.
Et økonomihotel med en fin standard til prisen.

Dato for ophold: oktober 2017
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Nina T
Anmeldt d. 11. september 2017

Ydes ligger centralt, det er nok eneste gode ting man kan sige.

Værelset STANK af parfume, gætter på man renser tæpper med en maskine hvori der kan kommer parfume, eller lign.
Stort set umuligt at sove i SÅ kraftig en parfume stank.

Morgenmaden serveres på nabo hotellet, men der var ikke plads til at man kunne sidde ned, så den blev indtaget stående.

Kommer ALDRIG igen.

Dato for ophold: september 2017
Tak, Kent S
Anmeldt d. 6. september 2017

Ydes Hotel får mine varmeste anbefalinger :) De 75 kr. for morgenmad er også godt givet ud. Selvom det er et selvbetjeningshotel, er hjælpen lige ved hånden, hvis der skulle opstå problemer eller man bare spørgsmål.

Værelsestip: Centralt belligende i stille gade
Dato for ophold: august 2017
  • Rejsetype: Rejste alene
Tak, METTE F
Anmeldt d. 14. august 2017

Ydes Hotel er et lille (..!) hotel beliggende centralt i Odense. Ved indcheckningen foregik elektronisk ved videokontakt til en receptionist ved et call center "et eller andet sted". Bortset fra denne meget upersonlige metode fungerede det dog udmærket. Hotellet var tilsyneladende helt uden personale fysisk til stede på hotellet.

På trods af at vi havde bestilt et "stort" dobbeltværelse var vores værelse det mindste vi har set i nyere tid og var niveauet lidt større end et kosteskab. Badeværelset var ligeledes lille og tydeligvis ikke bygget efter forskrifterne for vådrum, idet døren tydeligvis ikke var lavet af fugtbestandigt materiale og derfor var opsvulmet for neden af fugt og beklædt med et fint lag af en ubestemmelig svampevækst.

Samlet set en mindre god oplevelse med Ydes Hotel. Kan ikke anbefales.

Dato for ophold: august 2017
Tak, 806.262