Kent S

STANK..

Anmeldelse af Milling Hotel Mini 11
1,0 ud af 5 boblerAnmeldt 11. sep. 2017
Ydes ligger centralt, det er nok eneste gode ting man kan sige.

Værelset STANK af parfume, gætter på man renser tæpper med en maskine hvori der kan kommer parfume, eller lign.
Stort set umuligt at sove i SÅ kraftig en parfume stank.

Morgenmaden serveres på nabo hotellet, men der var ikke plads til at man kunne sidde ned, så den blev indtaget stående.

Kommer ALDRIG igen.
Dato for ophold: september 2017
1,0 ud af 5 boblerVærdi
3,0 ud af 5 boblerSted
1,0 ud af 5 boblerService
Problemer med denne anmeldelse?
1.080 kr.
8.3 km fra Milling Hotel Mini 11
7.6 km fra Milling Hotel Mini 11
Vis flere hoteller i Odense
Anmeldt d. 6. september 2017

Ydes Hotel får mine varmeste anbefalinger :) De 75 kr. for morgenmad er også godt givet ud. Selvom det er et selvbetjeningshotel, er hjælpen lige ved hånden, hvis der skulle opstå problemer eller man bare spørgsmål.

Værelsestip: Centralt belligende i stille gade
Dato for ophold: august 2017
  • Rejsetype: Rejste alene
Tak, METTE F
Anmeldt d. 14. august 2017

Ydes Hotel er et lille (..!) hotel beliggende centralt i Odense. Ved indcheckningen foregik elektronisk ved videokontakt til en receptionist ved et call center "et eller andet sted". Bortset fra denne meget upersonlige metode fungerede det dog udmærket. Hotellet var tilsyneladende helt uden personale fysisk til stede på hotellet.

På trods af at vi havde bestilt et "stort" dobbeltværelse var vores værelse det mindste vi har set i nyere tid og var niveauet lidt større end et kosteskab. Badeværelset var ligeledes lille og tydeligvis ikke bygget efter forskrifterne for vådrum, idet døren tydeligvis ikke var lavet af fugtbestandigt materiale og derfor var opsvulmet for neden af fugt og beklædt med et fint lag af en ubestemmelig svampevækst.

Samlet set en mindre god oplevelse med Ydes Hotel. Kan ikke anbefales.

Dato for ophold: august 2017
Tak, 806.262
Anmeldt d. 31. januar 2017 fra mobile enheder

Ydes hotel har en god beliggenhed, men det er vist også det bedste man kan sige.Vi havde en enkelt overnatning, og blev mødt af en receptionist på en skærm da vi ankom, hvilket i sig selv trækker kraftigt ned for os begge . Totalt upersonligt .Da vi om aftenen ville se fjernsyn,var det umuligt at finde DR 1 , og da vi ringede ang problemet , fik vi svaret at " kanalen måtte være der" . Det var den så stadig ikke. " Medarbejderen" ringede op igen - dog uden overhovedet at kunne hjælpe, og oveni , fik min mand at vide , at " han havde brokket sig" - da han ringede og stille og roligt ville ha hjælp til en løsning på problemet. Altså service absolut ikke eksisterende. Vi vender gerne tilbage til Odense men aldrig til Ydes Hotel.

Dato for ophold: januar 2017
1  Tak, AnjaLange
Anmeldt d. 17. april 2016

Støjen på hotellet var ubeskrivelig. Og jeg havde endda bedt om et værelse væk fra mulig larm. Man kunne høre alt, hvad overboen foretog sig - og de holdt fest, døren der smækkede i til gangen, der ligger en skole med skolegård lige bag hotellet, plus håndværkere i gang med vinkelslibere kl 7.30 om morgenen... Jeg tjekkede ud en dag tidligere end planlagt!

Dato for ophold: maj 2015
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, frksif
Anmeldt d. 25. juli 2015

Vi havde to dage på Ydes Hotel. God beliggenhed. Ingen problemer med P plads. Værelset var meget lille med to enkelt senge (det vidste vi, eftersom det var det eneste ledige), pænt og rent, men 595 kr pr. nat uden morgenmad var lidt dyrt i forhold til værelse med dobbeltseng. Men vi blev kun mødt af venlighed på Ydes og Domir, hvor vi købte os til udmærket morgenmad. Vi kommer gerne igen, dog til et større værelse😀Men vi havde to skønne dage i Odense, hvor vi kun mødte venlighed, hvor vi kom. Kan sagtens anbefale Ydes Hotel og Domir.

Dato for ophold: juli 2015
Tak, Jensen55