Frederiksberg, Danmark

Meget småt og upersonligt

Anmeldelse af Milling Hotel Mini 11
1,0 ud af 5 boblerAnmeldt 14. aug. 2017
Ydes Hotel er et lille (..!) hotel beliggende centralt i Odense. Ved indcheckningen foregik elektronisk ved videokontakt til en receptionist ved et call center "et eller andet sted". Bortset fra denne meget upersonlige metode fungerede det dog udmærket. Hotellet var tilsyneladende helt uden personale fysisk til stede på hotellet.

På trods af at vi havde bestilt et "stort" dobbeltværelse var vores værelse det mindste vi har set i nyere tid og var niveauet lidt større end et kosteskab. Badeværelset var ligeledes lille og tydeligvis ikke bygget efter forskrifterne for vådrum, idet døren tydeligvis ikke var lavet af fugtbestandigt materiale og derfor var opsvulmet for neden af fugt og beklædt med et fint lag af en ubestemmelig svampevækst.

Samlet set en mindre god oplevelse med Ydes Hotel. Kan ikke anbefales.
Dato for ophold: august 2017
1,0 ud af 5 boblerVærelser
3,0 ud af 5 boblerSted
1,0 ud af 5 boblerService
Problemer med denne anmeldelse?
1.126 kr.
    660 kr.
0.4 km fra Milling Hotel Mini 11
Vis flere hoteller i Odense
Anmeldt d. 31. januar 2017 fra mobile enheder

Ydes hotel har en god beliggenhed, men det er vist også det bedste man kan sige.Vi havde en enkelt overnatning, og blev mødt af en receptionist på en skærm da vi ankom, hvilket i sig selv trækker kraftigt ned for os begge . Totalt upersonligt .Da vi om aftenen ville se fjernsyn,var det umuligt at finde DR 1 , og da vi ringede ang problemet , fik vi svaret at " kanalen måtte være der" . Det var den så stadig ikke. " Medarbejderen" ringede op igen - dog uden overhovedet at kunne hjælpe, og oveni , fik min mand at vide , at " han havde brokket sig" - da han ringede og stille og roligt ville ha hjælp til en løsning på problemet. Altså service absolut ikke eksisterende. Vi vender gerne tilbage til Odense men aldrig til Ydes Hotel.

Dato for ophold: januar 2017
1  Tak, AnjaLange
Anmeldt d. 17. april 2016

Støjen på hotellet var ubeskrivelig. Og jeg havde endda bedt om et værelse væk fra mulig larm. Man kunne høre alt, hvad overboen foretog sig - og de holdt fest, døren der smækkede i til gangen, der ligger en skole med skolegård lige bag hotellet, plus håndværkere i gang med vinkelslibere kl 7.30 om morgenen... Jeg tjekkede ud en dag tidligere end planlagt!

Dato for ophold: maj 2015
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, frksif
Anmeldt d. 25. juli 2015

Vi havde to dage på Ydes Hotel. God beliggenhed. Ingen problemer med P plads. Værelset var meget lille med to enkelt senge (det vidste vi, eftersom det var det eneste ledige), pænt og rent, men 595 kr pr. nat uden morgenmad var lidt dyrt i forhold til værelse med dobbeltseng. Men vi blev kun mødt af venlighed på Ydes og Domir, hvor vi købte os til udmærket morgenmad. Vi kommer gerne igen, dog til et større værelse😀Men vi havde to skønne dage i Odense, hvor vi kun mødte venlighed, hvor vi kom. Kan sagtens anbefale Ydes Hotel og Domir.

Dato for ophold: juli 2015
Tak, Jensen55
Anmeldt d. 26. maj 2015

Min familie og jeg var på besøg i Odense i Pinsen og skulle have en enkelt overnatning. Ydes Hotel var langt det billigste, så jeg tog chancen uden egentlig at have konsulteret Tripadvisor først.
Der lægges ikke skjul på at det er et billigt hotel, men beliggenheden virkede OK og til prisen (700 kr for et værelse med plads til 4 personer) synes jeg det virkede fint.
Efterfølgende læste jeg nogle ret slemme anmeldelser af hotellet og kom i tvivl om om jeg skulle beholde værelset, men med priser der kun steg i dagene op til Pinse beholdt jeg værelset.
Og hvad fik vi så for 700 kr?
Vi fik for det første indcheckning via en maskine med webcam. Det fungerede upåklageligt og hurtigt. Der manglede dyner og hovedpuder til vores opredning, dette blev berettet via webcam-receptionisten og var leveret da vi kom til hotellet senere. Ikke en finger at sætte på det.
Derudover kan man sige, at vi fik et meget lille værelse hvor der lige nøjagtigt var klemt en sovesofa ind mellem to enkeltsenge - så da sovesofaen var slået ud var der sådanset seng fra væg til væg - dvs. ikke særlig meget gulvplads. Dog kunne vi lige have vores (heldigvis kun ene) kuffert liggende opslået på gulvet foran sengen. Badeværelset var også småt, men der var det der skulle være: Et toilet, håndvask og bruser. Brusehovedet kan godt trænge til en opgradering - men det var stadig muligt at tage et bad. Dog blev gulvet vådt - men det kan dog tørres.
Beskrivelsen om "filthy toilet" fra andre anmeldelser kan jeg ikke genkende. Der var rent og pænt over det hele - men der var småt med plads.
Jeg ville ikke bo der mere end en nat på et såkaldt familieværelse af den størrelse, men til en enkelt nat var det helt perfekt.

Dato for ophold: maj 2015
Tak, 445annen
Anmeldt d. 14. marts 2015 fra mobile enheder

Har aldrig oplevet så dårligt et hotel. Så kan det godt være det billigt men så findes der bedre og billigere hoteller end det her. Værelserne er små, sengene er virkelig dårlige, der bliver brokket sig over man har lidt snavs på sit fodtøj, fordi så skulle der jo gøres rent og det passede ikke lige hotellets personale. Jamen har intet posetivt at sige. Jeg sætter ihvertfald ikke mine ben her igen det er helt sikkert.

Dato for ophold: marts 2015
1  Tak, nansen1991