Fantastisk

Det var en helt fantastisk oplevelse og super lærerigt. Da vi kom blev der sagt at det tog 2 timer... læs mere

Anmeldt d. 21. september 2020
Helen F
Gå efter den guidede tur.

Lille museum om vigtig historisk tid. Vi havde en fantastisk rundtur med en guide som kunne sin... læs mere

Anmeldt d. 13. februar 2020
Anders_Vi
Kalundborg, Danmark
fra mobile enheder

Google
De mest populære ture og aktiviteter i og omkring Odense
fra 15,86 $
fra 756,93 $
Anmeldt d. 13. februar 2020 fra mobile enheder

Lille museum om vigtig historisk tid.
Vi havde en fantastisk rundtur med en guide som kunne sin historie og inddragede gæsterne.
Det er værd at bruge en eftermiddag på.

Dato for oplevelse: februar 2020
Tak, Anders_Vi
Anmeldt d. 6. januar 2020

Odense Bunkermuseum kan klart anbefales, hvis man er til en oplevelse man ikke har prøvet for. Museet er utroligt veludført med en masse affekter og ting fra den kolde krig. En del af rummene ser ud som da bunkeren var brug. Personalet er imødekommende og venlige. Jeg vil anbefale at man tager med på en af deres rundvisninger, der ikke koster ekstra. På disse hører man en del man ikke vil kunne opleve på egen hånd. Så hvis du/i er til en historisk oplevelse, der ikke koster det helt store (50 kr pr. voksen, 25 for ung og gratis for børn) er dette helt klart et besøg værd.

Dato for oplevelse: januar 2020
2  Tak, Andemand
Anmeldt d. 4. januar 2020

Man tror måske bare der er nogle få genstande fra koldkrigstiden, men der er rigtig meget at se. Men man får en helt unik oplevelse af en periode i dansk historie serveret af nogle utrolig engagerede frivillige. Rundvisningen var fantastisk.

Dato for oplevelse: januar 2020
Tak, Per_Kirstejn
Anmeldt d. 13. juli 2019 fra mobile enheder

Virkelig flot og velbevaret koldkrigs bunker. Et vigtigt stykke danmarkshistorie. Entreen er på beskedne 50 kr, og inkluderer også den 2 timers guidede rundtur (11 og 14). Dagens guide (Sten) var en levende og engageret fortæller, med stor viden, indsigt og kærlighed til dette spændende sted. Stedet kan varmt anbefales og ikke mindst den guidede rundvisning. Tak for 2 virkelig gode timer.

Dato for oplevelse: juli 2019
Tak, JensenDK955
Anmeldt d. 3. juni 2019 fra mobile enheder

Museet ser ikke ud af meget ved indgangen, men den guidet tur med de engagerede frivillige er alle 50kr værd. 2 timer som gør dig klogere på alt fra atomtrusler, den kolde krig og Olsen Banden

Dato for oplevelse: juni 2019
Tak, andersevendorffs