Fantastisk

Det var en helt fantastisk oplevelse og super lærerigt. Da vi kom blev der sagt at det tog 2 timer... læs mere

Anmeldt d. 21. september 2020
Helen F
Overraskende

Fantastisk lærerig dag, som gav mig noget røde ører over at jeg... som odenseaner ikke vidste mere... læs mere

Anmeldt d. 6. august 2020
MCisten
Odense, Danmark

Google
De mest populære ture og aktiviteter i og omkring Odense
fra 15,86 $
fra 756,93 $
Anmeldt d. 4. januar 2020

Man tror måske bare der er nogle få genstande fra koldkrigstiden, men der er rigtig meget at se. Men man får en helt unik oplevelse af en periode i dansk historie serveret af nogle utrolig engagerede frivillige. Rundvisningen var fantastisk.

Dato for oplevelse: januar 2020
Tak, Per_Kirstejn
Anmeldt d. 13. juli 2019 fra mobile enheder

Virkelig flot og velbevaret koldkrigs bunker. Et vigtigt stykke danmarkshistorie. Entreen er på beskedne 50 kr, og inkluderer også den 2 timers guidede rundtur (11 og 14). Dagens guide (Sten) var en levende og engageret fortæller, med stor viden, indsigt og kærlighed til dette spændende sted. Stedet kan varmt anbefales og ikke mindst den guidede rundvisning. Tak for 2 virkelig gode timer.

Dato for oplevelse: juli 2019
Tak, JensenDK955
Anmeldt d. 3. juni 2019 fra mobile enheder

Museet ser ikke ud af meget ved indgangen, men den guidet tur med de engagerede frivillige er alle 50kr værd. 2 timer som gør dig klogere på alt fra atomtrusler, den kolde krig og Olsen Banden

Dato for oplevelse: juni 2019
Tak, andersevendorffs
Anmeldt d. 16. februar 2019 fra mobile enheder

Museet ser umiddelbart ikke ud af meget, men det skal du ikke lade dig snyde af. Ved en nøjere gennemgang og ikke mindst en af de fantastiske rundvisninger går du fra museet med hovedet fuldt af indtryk. Guiden var en af de engagerede frivillige, som både havde viden, egen erfaring og ikke mindst humor.
Det er et museum som er værd at rejse efter. Kan varmt anbefales.

Dato for oplevelse: februar 2019
1  Tak, 286ingeliseh
Anmeldt d. 8. november 2018

En interessant oplevelse, bunkeren er rigtig fin alt er oprindeligt og der er ikke en skilte skov, så derfor er det vigtigt at du/I også tager jer tid til at tage en guidet tur og det koster ikke ekstra hvis du alså er der i normal åbningstid.
Vores guide var frivillig her og meget engageret, god fortæller vi kommer helt sikkert igen en anden gang

Dato for oplevelse: november 2018
Tak, pan300464