Fantastisk

Det var en helt fantastisk oplevelse og super lærerigt. Da vi kom blev der sagt at det tog 2 timer... læs mere

Anmeldt d. 21. september 2020
Helen F
Overraskende

Fantastisk lærerig dag, som gav mig noget røde ører over at jeg... som odenseaner ikke vidste mere... læs mere

Anmeldt d. 6. august 2020
MCisten
Odense, Danmark

Google
De mest populære ture og aktiviteter i og omkring Odense
fra 15,86 $
fra 756,93 $
Anmeldt d. 3. juni 2019 fra mobile enheder

Museet ser ikke ud af meget ved indgangen, men den guidet tur med de engagerede frivillige er alle 50kr værd. 2 timer som gør dig klogere på alt fra atomtrusler, den kolde krig og Olsen Banden

Dato for oplevelse: juni 2019
Tak, andersevendorffs
Anmeldt d. 16. februar 2019 fra mobile enheder

Museet ser umiddelbart ikke ud af meget, men det skal du ikke lade dig snyde af. Ved en nøjere gennemgang og ikke mindst en af de fantastiske rundvisninger går du fra museet med hovedet fuldt af indtryk. Guiden var en af de engagerede frivillige, som både havde viden, egen erfaring og ikke mindst humor.
Det er et museum som er værd at rejse efter. Kan varmt anbefales.

Dato for oplevelse: februar 2019
1  Tak, 286ingeliseh
Anmeldt d. 8. november 2018

En interessant oplevelse, bunkeren er rigtig fin alt er oprindeligt og der er ikke en skilte skov, så derfor er det vigtigt at du/I også tager jer tid til at tage en guidet tur og det koster ikke ekstra hvis du alså er der i normal åbningstid.
Vores guide var frivillig her og meget engageret, god fortæller vi kommer helt sikkert igen en anden gang

Dato for oplevelse: november 2018
Tak, pan300464
Anmeldt d. 25. september 2018

Rigtig interessant at se bunkeren hvorfra Odense skulle styres HVIS den kolde krig blev varm. De frivillige er virkelig vidende og jeg ville gerne have været med på rundvisningen, men vi syntes at 1½-2 timer var lige i overkanten. Men ingen tvivl om vi ville have fået endnu mere ud af besøget hvis vi havde haft tiden.

Dato for oplevelse: september 2018
Tak, lomaro
Anmeldt d. 12. juli 2018 fra mobile enheder

Fantastisk spændende oplevelse. Især kan en rundtur med guiden Peter anbefales, som er en meget levende og engageret fortæller

Dato for oplevelse: august 2017
Tak, Taagaard