Fantastisk

Det var en helt fantastisk oplevelse og super lærerigt. Da vi kom blev der sagt at det tog 2 timer... læs mere

Anmeldt d. 21. september 2020
Helen F
Overraskende

Fantastisk lærerig dag, som gav mig noget røde ører over at jeg... som odenseaner ikke vidste mere... læs mere

Anmeldt d. 6. august 2020
MCisten
Odense, Danmark

Google
De mest populære ture og aktiviteter i og omkring Odense
fra 15,86 $
fra 756,93 $
Anmeldt d. 25. september 2018

Rigtig interessant at se bunkeren hvorfra Odense skulle styres HVIS den kolde krig blev varm. De frivillige er virkelig vidende og jeg ville gerne have været med på rundvisningen, men vi syntes at 1½-2 timer var lige i overkanten. Men ingen tvivl om vi ville have fået endnu mere ud af besøget hvis vi havde haft tiden.

Dato for oplevelse: september 2018
Tak, lomaro
Anmeldt d. 12. juli 2018 fra mobile enheder

Fantastisk spændende oplevelse. Især kan en rundtur med guiden Peter anbefales, som er en meget levende og engageret fortæller

Dato for oplevelse: august 2017
Tak, Taagaard
Anmeldt d. 7. april 2018 fra mobile enheder

Spændende og meget overraskende fortællinger om beredskabet under den kolde krig.
Få bl.a. indblik i hvor meget østfronten egentlig vidste om os.
Meget interessante rundvisere

Dato for oplevelse: maj 2017
1  Tak, jakobr155
Anmeldt d. 14. januar 2018 fra mobile enheder

Spændende autentisk museum, engageret rundviser med humor. Alt i alt meget bedre end forventet. Et besøg værd.

Dato for oplevelse: januar 2018
Tak, katrine_jensen91
Anmeldt d. 22. oktober 2017 fra mobile enheder

Her kan man få fornemmelsen af, hvordan livet var under jorden.
Der er rundvisninger med fortællinger som giver ekstra info.
Desuden er personalet fantastisk til at inddrage børn, så de også får noget ud af besøget.
Det er et meget lille museum, men absolut seværdigt.

Dato for oplevelse: oktober 2017
Tak, Karinasofieskov