“Stort udvalg ”
Anmeldelse af Asia Restaurant

Asia Restaurant
nr. 106 af 273 Restauranter i Odense
Anmeldt 27. september 2017 fra mobile enheder

Der er et stort udvalg i buffenen og noget for alle, personale er hurtig til at hente de brugte tallerkener og det er til en rimelig pris

Tak, Jane I

Anmeldt 27. juli 2017

Stor buffet med mange forskellige retter. Retter både til børn og voksne, så et godt sted for familier.

Tak, Lene J
Anmeldt 12. juli 2017

Fantastisk lækre retter og mange, kan ikke nå at smage alt, Vi starter altid med en god suppe, men det er som regel et problem, da den er velsmagende og 1 potion er sjældent nok, vi går derefter til buffetens overflod af gode og velsmagende retter.

Tak, carjen5
Anmeldt 3. juni 2017 fra mobile enheder

Under gennemsnittet - de har en stor buffet, hvor det hele ser pænt ud, men smagen er flad og kedelig. Det hele smager stort set af det samme. Hvis det ikke er dybstegt, så er det lavet i soya. Deres mongolian er kønsløs og kødet er sejt.
De brugte tallerkner bliver ikke hentet, og hober sig bare op ved bordet.
Ikke et sted der er værd at køre langt efter.

Tak, Jacob_66
Anmeldt 2. maj 2017 fra mobile enheder

I anledning af min fødselsdag, var vi på Asia House.

Og jeg må sige at maden er Super lækker, og sikke et kæmpe udvalg.

Men rengøringen ude på toiletterne var mildest ikke-eksisterende.
På det ene toilet var der stoppet papir ind hvor der normalt sidder et håndtag.
Det var tydeligt der ikke er blevet gjort rent i dag.

Men maden var super lækker

Tak, ThomasFrostDK

Rejsende, der kiggede på Asia Restaurant, kiggede også på

Odense, Fyn og Øer
Odense, Fyn og Øer

Har du været i Asia Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!