Åben i dag: 10.00 - 17.00
Flødedrøm og pølseskind

En fantastisk udstilling børn og vokse kan bruge timer på . Uanede sjove ting børn kan sanse og... læs mere

Anmeldt d. 4. marts 2023
marieodense
Odense, Danmark
fra mobile enheder
Lille samling af kunst, men god udstilling

Anmeldt d. 27. oktober 2022
Birte L
Kongens Lyngby, Danmark
fra mobile enheder

Anmeldt d. 4. marts 2023 fra mobile enheder

En fantastisk udstilling børn og vokse kan bruge timer på .
Uanede sjove ting børn kan sanse og interagerer i .
Kravle ind i lagkagen , tage opvasken i badekaret, bamser i køleskabet,gå igennem køleskabslågen , konfetti rør, prutte stol , hængene pølser …..

Dato for oplevelse: marts 2023
Tak, marieodense
Anmeldt d. 13. februar 2023 fra mobile enheder

Vi besøgte museet med vores 6 årige søn i vinterferien. Der var både Ib Spang Olsen og Flødeskum og pølseskin sanseudstilling - begge et kæmpe hit for både små og store. Der var også pølseværksted, hvor børn kunne fremstille pølser. Selve bygningen er også smuk, lys og meget behagelig. Fin cafe til feks kaffe og kage. Børn kunne købe et glas mælk. En virkelig god oplevelse.

Dato for oplevelse: februar 2023
Tak, Birgitte M
Anmeldt d. 27. oktober 2022 fra mobile enheder

Bortset fra den permanente udstilling, der er rimelig lille, men repræsentativ, er der pt.en interessant udstilling af litografier af Toulouse Lautrec og hans samtidige Mucha samt lidt dansk Skønvirke i form af keramik og sølvtøj Som er seværdig.

Dato for oplevelse: oktober 2022
Tak, Birte L
Anmeldt d. 13. februar 2022 fra mobile enheder

Meget flot museum. Der er 4 etager med 4 forskellige udstillinger. Kunst vil jeg ikke snakke om, men der var 4 flotte udstillinger. Der er en lille cafe i stueetagen, udvalget af kager var efter min mening ikke det bedste.

Dato for oplevelse: februar 2022
Tak, Fridthjof
Anmeldt d. 4. oktober 2021

Brandts har skiftende udstillinger. Vi oplevede Scherfig-udstillingen og 'Die Asta', og det var en oplevelse. Også de andre etager indbød til fordybelse i malerier og skulpturer, og caféen i bunden gav plads til en tiltrængt sandwich.

Bemærk rabattilbuddet om et årskort til Brandts. Skal du besøge alle de store aktiviteter på Fyn, kan der faktisk spares en hel del i entre.

Dato for oplevelse: august 2021
1  Tak, Anders K