“Ishuset ved fjorden, Stige Ø”
Anmeldelse af Ishuset Stige Ø

Ishuset Stige Ø
nr. 135 af 348 Restauranter i Odense
Prisklasse: 10 kr. - 68 kr.
Anmeldt 16. marts 2017

Stige Ø er et godt sted for familier at gå ture, køre på cykel, bestige"bjerget" op til legepladsen eller bare nyde udsigten ud over fjorden. Trænger man til en isvaffel eller en kop kaffe efter traveturen i området, kan man købe begge i ishuset´Søpavillonen, som ligger lige ved p-pladsen ved Rødhusene.,Isen er af god kvalitet, og man kan sidde og betragte livet på kanalen, mens man spiser. Det er muligt at spille minigolf.

Dato for besøg: august 2016
Tak, 263kirstenm

Anmeldt 7. august 2016 fra mobile enheder

Skal du en tur til stige ø for at gå en tur, cykle, løbe eller bare slappe af i naturen, så smut forbi sø pavillonen og løb en lækker is... De er bare gode.

Dato for besøg: august 2016
Tak, Tommy J
Anmeldt 8. juli 2016 fra mobile enheder

Når man alligevel er på Stige Ø, skader det ikke at købe noget at spise eller drikke ved Søpavillonen. Men Søpavillonen i sig selv er ikke værd at køre efter. Ret ordinær.

Dato for besøg: juni 2016
Tak, marekbangp
Anmeldt 2. oktober 2013

super lækre is, og smilende og høflig betjening. Flotte og naturskønne omgivelser, perfekte til en spadseretur med hund, kæreste og hund.

Dato for besøg: august 2013
2  Tak, Fini K
Anmeldt 11. august 2013 fra mobile enheder

Så god service og fantastisk is, skal man lede længe efter - Søpavillionen er klart et besøg værd!! Og så skader det jo ikke, at Stige Ø også er et hyggeligt sted at spise sin is.

Dato for besøg: maj 2013
    • Stemning
1  Tak, Roenfamily

Rejsende, der kiggede på Ishuset Stige Ø, kiggede også på

Odense, Fyn og Øer
Odense, Fyn og Øer

Har du været i Ishuset Stige Ø? Fortæl om dine oplevelser!