“Fanatisk mad”

Køkkener: Asiatisk
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 30. september 2017 fra mobile enheder

Superdejlig oplevelse. Perfekt og velsmagende mad, rar betjening, pæne omgivelser, og yderst rimelige priser.

Tak, munkhelle

Anmeldt 10. juni 2017

Fik kylling i rød karry. Autentisk og med passende chilistyrke og lækre grøntsager ... indretningen smuk, enkel og helt fri for Thai-kitsch ...

Tak, thadm
Anmeldt 19. marts 2017 fra mobile enheder

Vi fortrød bestemt ikke, at vi besøgte Sieu. Der var et passende udvalg af retter på menukortet. Anderetten vi begge to valgte smagte rigtig godt. Den var flot anrettet, vel tilberedt og mangostrimlerne komplementerede den stærke sauce rigtig fint. Desserterne var ikke mindre end fantastiske. Betjeningen og borddækning også rigtig fin. Næste gang vi besøger Odense, vil Sieu helt klart være med i planerne:-)

1  Tak, Bente S
Anmeldt 9. februar 2017

Har besøgt denne dejlig restaurant midt i Odense et par gange, lidt dyre end Odenses ander asiatisket spise steder men klart det beste med flere længder. Så kommer her helt sikkert igen.

Tak, Jesper R
Anmeldt 28. januar 2017 fra mobile enheder

Vi har rejst en del i Asien, og har savnet god autentisk mad i vores hjemby, Odense.
Vi har prøvet stort set alle asiatiske spisesteder i Odense, denne er klart den bedste, trods det at vi bestilte take away.
Vi glæder os til at prøve maden i restauranten næste gang.

Tak, Hans L

Rejsende, der kiggede på Sieu, kiggede også på

Odense, Fyn og Øer

Odense, Fyn og Øer

Har du været i Sieu? Fortæl om dine oplevelser!