Åben i dag: Lukket
Spændene sted

Spændene sted man kan let forstille sig hvordan der var at bo der. Anbefales at der er “tørvejr... læs mere

Anmeldt d. 13. maj 2018
702annak
Odense, Danmark
fra mobile enheder
Lille fint udendørs museum med dygtige frivillige

Jeg besøgte jernalderlandsbyen lørdag en lørdag. Der er en række små hytter i forskellig stil... læs mere

Anmeldt d. 20. marts 2017
Johanne Løvlund N

Google
De mest populære ture og aktiviteter i og omkring Odense
fra 15,36 $
fra 732,61 $
Anmeldt d. 23. juli 2021

Intet at lave trods det er skolernes sommerferie. Ikke muligt at købe vådt eller tørt. Alt drejede sig om dem , der havde overnattet der. Overstået på en halv time. Ikke pengene værd. Virkelig kedeligt

Dato for oplevelse: juli 2021
Tak, Pia Lykke J
Anmeldt d. 5. juli 2019 fra mobile enheder

Der er 10-15 huse bygget i jernalderstil, et lille bed med afgrøder og nogle spil hvor man skal kaste til mål med nogle pinde med uden beskrivelse af regler eller baggrund - det er det - intet andet. Ingen plancher der beskriver tiden eller husene, intet. Nok den mest ringe atraktion jeg har besøgt nogensinde. Luk det!

Dato for oplevelse: juli 2019
Tak, Jonas L
Anmeldt d. 13. maj 2018 fra mobile enheder

Spændene sted man kan let forstille sig hvordan der var at bo der.
Anbefales at der er “tørvejr”
Kan overståede forholdsvis hurtigt.

Dato for oplevelse: marts 2018
Tak, 702annak
Anmeldt d. 27. marts 2018 fra mobile enheder

Marts før påske 2018 er lavsæson iflg billetsælgeren.. Alligevel arbejdede smeden, tøj syresken og læder”smeden” i deres respektive huse i Odins Odense.
Netop her opdrog DR julekalenderen 2017 en del scener, og gjorde således opmærksom på stedet, som har været lukningstruet.
Det var oprindeligt et skoleundervisning projekt men er nu en forening.
Man skal finde Odins Odense på et landkort før man kører mod det.
Skiltningen er behersket, desværre. Entre i lavsæson for en voksen = 40kr.
Toilet adgang .
Dyr og mennesker modtager med åbne arme.
Salg at autentiske effekter i billetsalget. Fin lille udstilling om tidsperioden.
Odin med sine ravne hilser velkommen

Dato for oplevelse: marts 2018
Tak, vibeke puggaard P
Anmeldt d. 14. februar 2018

Tusind tak for en helt fantastisk dag. Otto, Olivia og jeg har haft en ffremragende dag i jernalderlandsbyen fyldt med spændende aktiviteter. Sikke nogle dygtige og engagerede frivillige i har. Det er helt sikkert ikke sidste gang vi kommer på besøg.

Dato for oplevelse: februar 2018
Tak, michaelnA5324WW