“Kvælende ildelugtende”

nr. 198 af 271 Restauranter i Odense
Køkkener: Kinesisk
Anmeldt 7. september 2017 fra mobile enheder

Når man tager rejer der skal steges så skal de ikke lugte af rådet fisk deres indbagte rejer har ligget så længe at det bliver til tvebakker. Vi spørger efter mere (frisk ) sushi men der sker bare intet. Jeg vil ikke engang anbefale det her sted til nogle syriske flygtninge . Selv skraldespandene fra Føtex er frisker end det her sted . Vi bestilte så også lige en hvidvin hvor hun kommer og spørger hvem der vil smage for . Da hun skal åbne den og har drejet 5 gange på toppen af flasken finder hun ud af at det er med korkprop .. vil ikke anbefale dette sted . !!!

Tak, Jimmi S
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 4. marts 2017 fra mobile enheder

Helt klar et besøg værd hvis du skal ud og spise i Odense! Maden er helt fantastisk, super kvalitet og et enormt udvalg; kinesiske retter, mongolian barbeque, salat bar, isbar, oksehøjreb, sushi - hvis du vælger buffet. Prisen er vist 138 kr pr person for al ovenstående!

Altid plads og venligt personale!

Tak, Lenette T
Anmeldt 17. december 2016

Fantastisk service og lækker mad til en pris alle kan være med på! har været der både med min mand og med hele familien der tæller 4 børn også og alle i selskabet var mere end tilfredse.. Sushi'en i running sushi er er bestemt på niveau med diverse sushi take away forretninger, man kan smage hvad man spiser og smagende er forskellige. buffeen er også en oplevelse værdig.. det er friske råvare i god kvalitet. vi fortsætter med at komme tilbage ofte

Tak, Cassandra H
Anmeldt 10. september 2016 fra mobile enheder

Den bedste kinesiske resturant i Odense uden tvivl! Lækker buffet og deres mongoligan barbecue er uundværlig!
Ynglings sted!

Tak, Iben A
Anmeldt 16. juli 2016 fra mobile enheder

Venlig modtagelse, god stemning.
Der blev lavet frisk sushi, men vi var der.
Vi kom tidligt, så der var knapt fyldt op af bl.a. pommes frites, men ellers manglede der ikke noget.
Sluttede af med en kop kaffe og is.
Det er hverken 1. eller sidste gang, vi er der.
Hilsen Claus, Susanne, børn og børnebørn.

Tak, Sape1960

Rejsende, der kiggede på Restaurant Hong Kong House, kiggede også på

Har du været i Restaurant Hong Kong House? Fortæl om dine oplevelser!