“Fremragende”
Anmeldelse af Druen & Bønnen

Druen & Bønnen
nr. 17 af 314 Restauranter i Odense
Spisemuligheder: Morgenmad, Reservationer
Beskrivelse: Velkommen hos os på Druen & Bønnen - et spisested i hjertet af Odense, som i 2016 fejrede 10 års jubilæum. Stedet har udviklet sig fra en velbesøgt brunch- og frokostcafé til også at være en eftertragtet aftenrestaurant. I dag har Druen & Bønnen valgt det bedste fra frokosten, og det bedste fra aftenen, og komprimeret det til et udvalg af fransk inspirerede livretter du kan spise hele dagen. Vi benytter vores passion for gastronomi til at bakke op om byens kulturliv ved løbende at lave arrangementer og events. Du har også mulighed for at afholde dit eget arrangement eller selskab i vores lokaler, og vi sørger for service og forplejning. Det er desuden muligt at tage Druen & Bønnen med hjem og ud på tur. Køkkenet er åbent 10.00 til 20.00

Fremragende mad og super betjening. Bestilte månedens gourmetmenu. Det hele smagte fantastisk og var så flot anrettet.

Tak, Karina B

Skøn oplevelse med en kombination af dansk smørrebrød og fransk bistro mad
Lækkert med specialøl fra fad og super go’ musik, en super oplevelse

Dina og John Crowe

Tak, thecrowesnest
Anmeldt 29. februar 2020

Ultimativt byens bedste køkken, Brian burde lave Michelin, men heldigvis vil han hellere lave mad til os alle, genial? Helt klart.

Dato for besøg: februar 2020
Tak, Helena A
Anmeldt 4. februar 2020 fra mobile enheder

En suplim oplevelse med et fantastisk køkken og et dejligt personale og en skøn stemning overalt. Kan kun anbefales

Dato for besøg: februar 2020
Tak, henriklO5436YN
Anmeldt 28. december 2019

vi var inde til et tidligt let aftensmåltid, og fik dejlig brasseri mad, perfekt tilberedt i de dejlige omgivelser og rigtig god betjening

Dato for besøg: december 2019
Tak, klejne

Rejsende, der kiggede på Druen & Bønnen, kiggede også på

Odense, Fyn og Øer
Odense, Fyn og Øer

Har du været i Druen & Bønnen? Fortæl om dine oplevelser!