Anmeldt d. 17. december 2019

Fik regning for noget mad vi desværre ikke havde mulighed for at spise, endda pga. måden det var tilberedt.

Forny jer selv, det trænger I kraftigt til!

Desuden er stedet en turistfælde!

Fangel Kro & Hotel er ikke anbefalelsesværdigt!

Dato for ophold: januar 2019
Tak, Lbrhzpas
Anmeldt d. 14. september 2019

havde en deal til stedet, blev bestemt ikke skuffet, alt spillede max fra ankomst, til afrejse,
super venlig betjening, dejlig vel tilberedt mad, 3 retter,, værelserne var ældre, men der var rent, og gode senge.

Værelsestip: hotellet har ikke elevator, så hvis man ikke er mobil, så er det ikke så godt
Dato for ophold: september 2019
Tak, Johnny B
Anmeldt d. 7. august 2019 fra mobile enheder

Vi kom på en deal og er SÅ tilfredse. Vi fik den sødeste modtagelse, og blev serviceret på bedste vis. Maden var helt fantastisk, noget af det bedste vi har fået på kro. Morgenmaden var ligeledes super god og igen blev vi mødt med smil og kærlig behandling. Bestemt et fantastisk ophold, der varmt kan anbefales.

Dato for ophold: august 2019
Tak, fiestamin
Anmeldt d. 27. maj 2019 fra mobile enheder

Vi var et større selskab af old boys fodbold mænd. Vores bord var reserveret med en lille sølle lap papir. Ved hver kuvert var der en tynd ét-lags serviet. Der var ikke andre gæster den aften. Menuen var national retten, stegt flæsk med persillesovs. Kedelige kartofler men udmærket flæsk og sovs. Ét fad flæsk er meget hurtigt væk, når gæsterne er øldrikkende old boys, og kroen var lidt træg med at fylde op.

Dato for ophold: februar 2019
1  Tak, René K
Anmeldt d. 13. april 2019

Vi var på Fangel kro og hotel for at fejre min fødselsdag d 11 april .Blev så pænt modtaget, og hvilken flot middag vi fik,og betjeningen var super.Værelserne var bestemt ok prisen taget i betragtning.Så alt i alt en fin oplevelse. tak fra os. Venlig hilsen Jørgen Bojsen .Esbjerg. ps. vi kommer rigtig gerne igen.

Dato for ophold: april 2019
Tak, saga27