“Froggy's Cafe”

Køkkener: International
Spisemuligheder: Morgenmad, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 16. august 2019

Froggy's Cafe ligger centralt i Odense og er et godt bud på et spisested, hvad enten man er til en fyldig frokost eller en lille smule at stille sulten med. Vi havde brug for det sidste og fik det, som vi havde brug for. Der var god og hurtig betjening.

Dato for besøg: august 2019
Tak, Lars M

Anmeldt 6. august 2019

Er tit inde for at få brunch, det er bare så lækkert, og nu bliver der også skiftet retter ud ind imellem fra gang til gang, rigtig god mad. Betjeningen har travlt med har stadigvæk tid til at servicere en, og de er altid smilende.

Dato for besøg: april 2019
Tak, thomasutne
Anmeldt 3. juli 2019

Der var ingen der tog imod os da vi ankom og efter et stykke tid bestemte vi os for at hente menukort selv og sætte os ned ved et bord udenfor, selvom det var tydeligt at man normalt blev henvist til et bord. Tjeneren kom lidt senere ud og hverken sagde noget eller kiggede i vores retning i det første lange stykke tid.

Vi bestilte to veganske burgere, og de kom ud forholdsvis hurtigt. Dressingen inde i burgeren og den man fik til pomfritterne var den samme og smagte underligt bitter og på ingen måder godt. Guacamolen, som også var en dip til pomfritterne, smagte af overmoden avokado og manglede salt og generelt bare mere smag. Derudover synes vi ikke at guacamole passede som dip til pomfritter. Pomfritterne var grynede og manglede også salt. Burgeren smagte fint nok og bøffen var god, men det var ingen kulinarisk oplevelse.

Da vi betalte regningen sagde tjeneren at han håbede det havde smagt, hvortil vi svarer at det havde det men at dressingen smagte underligt bittert og at pomfritterne manglede salt. Inden vi nåede at færdiggøre vores sætning, var han allerede gået igen uden at sige noget og uden overhovedet at virke interesseret i vores svar. Til gengæld gav han os i stedet et underligt smil inden han forsvandt helt. Vi gik skuffede derfra og blev enige om aldrig at spise her igen...

Dato for besøg: juli 2019
Tak, OlineH3
Anmeldt 4. juni 2019 fra mobile enheder

Jeg synes normalt set, at de plejede at lave nogle lækre ting! Men denne gang var ganske forfærdelig.
Jeg fik en salat med nye danske kartofler, hvor der stod i beskrivelsen, at der var grov sennep på, hvilke tiltalte mig! Men hold da helt fest der var meget af det! Uspiseligt

Dato for besøg: juni 2019
Tak, 913madsj
Anmeldt 19. maj 2019

Var på froggys forleden med 8 andre piger for at få drinks. Et par stykker ville lige have lidt mad så vi startede med at bestille lidt sodavand, mad og pomfritter vi kunne hygge med. Det var kl 19 og da klokken ramte 22.30 havde INGEN tjenere været hos endnu, og spørger om vi manglede noget. Vi sad alle sammen i timevis uden så meget som vand på bordet. Det er dybt uacceptabelt og vi endte med at gå et andet sted hen at købe drinks. Vi var alle i chok, da vi var 8 piger som ville have købt flere runder drinks, men alligevel blev totalt overset af personalet som konstant gik forbi os med armene bag ryggen da der ikke var særligt travlt. (Desuden var kartoflerne helt forfærdelige - både kolde, bløde og melet inden i. Bestemt en nedgradering i forhold til de gamle)

Dato for besøg: maj 2019
Tak, Josephine Smith D

Rejsende, der kiggede på Froggy's Cafe, kiggede også på

Odense, Fyn og Øer

Odense, Fyn og Øer

Har du været i Froggy's Cafe? Fortæl om dine oplevelser!