Åben i dag: 11.00 - 16.00
Lidt svært at finde i forhold til kortet fra billetten

Anmeldt d. 31. juli 2019
BenteN7
Århus, Danmark
fra mobile enheder
Følg H. C Andersens fodspor

Oplev forfatterens barndomshjem. De små huse, hvor H. C Andersen har trådt sine spor er hurtigt... læs mere

Anmeldt d. 22. juli 2019
Nykvist-Simonsen
Hedehusene, Danmark
fra mobile enheder

Google
De mest populære ture og aktiviteter i og omkring Odense
fra 83,80 $
fra 676,86 $
Anmeldt d. 31. juli 2019 fra mobile enheder

Pas på ikke at forveksle numrene i den brochure man får med billetten til de 5 HCA museer. Dette hus er HAT nr 3 og ikke blå nr 3 - faktisk er det nr 8 - og lidt langt at gå tilbage efter når man er gået forkert. Men fint lille museum - og knap så mange gæster som fødehjemmet. Fin have bag huset, hvor man kan slå sig ned og hvile de trætte ben efter den lange omvej.

Dato for oplevelse: juli 2019
Tak, BenteN7
Anmeldt d. 22. juli 2019 fra mobile enheder

Oplev forfatterens barndomshjem.
De små huse, hvor H. C Andersen har trådt sine spor er hurtigt set.
Kan du godt lide at gå, skal man købe adgang til de 5 seværdigheder.
Går man rundt i Odense vil man faktisk opdage rigtig mange element er der er omkring forfatteren.
Tag dig god tid og nogle timer vil hurtigt gå. På bygninger, kloak dæksler, skulpturer m.m. Se det som en helhed!
God fornøjelse i det smukke Odense.

Dato for oplevelse: juli 2019
Tak, Nykvist-Simonsen
Anmeldt d. 16. juni 2019

Her er der rig mulighed for at studere H.C. Andersen. Vi havde købt billet, så vi kunne se alle de vigtige ting. Kan bestemt anbefales.

Dato for oplevelse: juni 2019
Tak, Frank J
Anmeldt d. 13. maj 2019

Værd at besøge som en del af H.C.A. tur. Huset er møbleret ud fra H.C.A. beskrivelse af sit barndomshjem. Den lille have, tilplantet med blomster fra eventyrene, er også fin.

Dato for oplevelse: maj 2019
Tak, 60yarsofage
Anmeldt d. 7. maj 2019

H, C. Andersen er altid spændende, så derfor har vi været der, både da jeg gik i skole, men også efter, da min datter skulle se hvad det var for historier han havde skrevet!!

Dato for oplevelse: juli 2018
1  Tak, joernhenriksen