“Egeskov med familie”

Egeskov Slot
nr. 1 af 166 aktiviteter i Odense
Oplysninger om seværdighed
Anmeldt for 15. april 2017 fra mobile enheder

Vi har haft årskort herned til....det er et super sted for familier og børn elsker stedet, det er både til store og så børn....der må medbringes mad og drikkelse i parken

Tak, frederikke h
Filtrér

Anmeldt for 12. april 2017

Egeskov Slot har alt der skal til en storslået oplevelse for hel familien. Stedet oser af historie som strækker sig helt tilbage til midten af 1500 tallet. Kæmpe park og haveanlæg, Veteranmuseum med grevens samling af Motorcykler, Biler, Cykler og Fly. Købmandsbutiks museum, Gammel Smedie, Galleri og meget mere. En dag er dårlig nok til at nyde det hele og jeg selv tager dertil flere gange i løbet af året hvor der er forskellige events.

Tak, Breddal
Anmeldt for 11. april 2017

Det er en meget spændende park og museum, at gå rundt i. Der er noget for børn og voksne at se på og prøve.

Tak, Flemming A
Anmeldt for 10. april 2017 fra mobile enheder

Egeskov er for alle aldre. Der er smukt, lys og luft og dejligt! Nemt at få forfriskninger og mange forskellige ting at se og opleve

Tak, Vibeke D
Anmeldt for 10. april 2017

Her er der plads til alle. Legepladser, restauranter og natur. Parken er helt speciel og et kig værd både for almindelige mennesker og gartnere

Tak, Thomas A

Rejsende, der kiggede på Egeskov Slot, kiggede også på

Har du været i Egeskov Slot? Fortæl om dine oplevelser!

;