Så hyggeligt

Jeg elsker at komme der sted her. Der er så flot og så mange gamle flotte ting af se. Samt kæmpe... læs mere

Anmeldt for 3 dage siden
troelsc724
Svendborg, Danmark
fra mobile enheder
fremragende

Var til et Classic cars træf det var godt, jeg havde bare troet der var flere biler, det er en... læs mere

874piaa
874piaa
Læs alle 1.224 anmeldelser

Anmeldt d. 11. april 2017

Det er en meget spændende park og museum, at gå rundt i. Der er noget for børn og voksne at se på og prøve.

Dato for oplevelse: august 2016
Tak, Flemming A
Anmeldt d. 10. april 2017 fra mobile enheder

Egeskov er for alle aldre. Der er smukt, lys og luft og dejligt! Nemt at få forfriskninger og mange forskellige ting at se og opleve

Dato for oplevelse: juli 2016
Tak, Vibeke D
Anmeldt d. 10. april 2017

Her er der plads til alle. Legepladser, restauranter og natur. Parken er helt speciel og et kig værd både for almindelige mennesker og gartnere

Dato for oplevelse: maj 2016
Tak, ThomasA3869
Anmeldt d. 9. april 2017 fra mobile enheder

En helt igennem fantastisk oplevelse hvor det meste af Egeskov Slot var oplyst af det smukkeste lys i flere farver - lysshowet på selve slottet facade var helt unikt og historisk gennemgang af slottets tid - ikke sidste gang vi har været der

Dato for oplevelse: december 2016
Tak, Vibeke G
Anmeldt d. 13. marts 2017

Festlig, folkelig og fornøjelig. Onsdag aften i sommerperioden er der aftenåbent og der sluttes af med et festligt fyrværkeri.

Dato for oplevelse: september 2016
Tak, Hanne V