“Et sted i verdensklasse som er et must at besøge når man er i Danmark”
Anmeldelse af Egeskov Slot

Egeskov Slot
nr. 1 af 164 aktiviteter i Odense
Oplysninger om seværdighed
Anmeldt for 12. april 2017

Egeskov Slot har alt der skal til en storslået oplevelse for hel familien. Stedet oser af historie som strækker sig helt tilbage til midten af 1500 tallet. Kæmpe park og haveanlæg, Veteranmuseum med grevens samling af Motorcykler, Biler, Cykler og Fly. Købmandsbutiks museum, Gammel Smedie, Galleri og meget mere. En dag er dårlig nok til at nyde det hele og jeg selv tager dertil flere gange i løbet af året hvor der er forskellige events.

Tak, Breddal
Filtrér

Anmeldt for 11. april 2017

Det er en meget spændende park og museum, at gå rundt i. Der er noget for børn og voksne at se på og prøve.

Tak, Flemming A
Anmeldt for 10. april 2017 fra mobile enheder

Egeskov er for alle aldre. Der er smukt, lys og luft og dejligt! Nemt at få forfriskninger og mange forskellige ting at se og opleve

Tak, Vibeke D
Anmeldt for 10. april 2017

Her er der plads til alle. Legepladser, restauranter og natur. Parken er helt speciel og et kig værd både for almindelige mennesker og gartnere

Tak, Thomas A
Anmeldt for 9. april 2017 fra mobile enheder

En helt igennem fantastisk oplevelse hvor det meste af Egeskov Slot var oplyst af det smukkeste lys i flere farver - lysshowet på selve slottet facade var helt unikt og historisk gennemgang af slottets tid - ikke sidste gang vi har været der

Tak, Vibeke G

Rejsende, der kiggede på Egeskov Slot, kiggede også på

Har du været i Egeskov Slot? Fortæl om dine oplevelser!