“Familie træf i Parken”

Egeskov Slot
nr. 1 af 137 aktiviteter i Odense
Oplysninger om seværdighed
Anmeldt 11. april 2017

Det er en meget spændende park og museum, at gå rundt i. Der er noget for børn og voksne at se på og prøve.

Tak, FlemmingA80
Filtrér

Anmeldt 10. april 2017 fra mobile enheder

Egeskov er for alle aldre. Der er smukt, lys og luft og dejligt! Nemt at få forfriskninger og mange forskellige ting at se og opleve

Tak, Vibeke D
Anmeldt 10. april 2017

Her er der plads til alle. Legepladser, restauranter og natur. Parken er helt speciel og et kig værd både for almindelige mennesker og gartnere

Tak, ThomasA3869
Anmeldt 9. april 2017 fra mobile enheder

En helt igennem fantastisk oplevelse hvor det meste af Egeskov Slot var oplyst af det smukkeste lys i flere farver - lysshowet på selve slottet facade var helt unikt og historisk gennemgang af slottets tid - ikke sidste gang vi har været der

Tak, Vibeke G
Anmeldt 13. marts 2017

Festlig, folkelig og fornøjelig. Onsdag aften i sommerperioden er der aftenåbent og der sluttes af med et festligt fyrværkeri.

Tak, Hanne V

Rejsende, der kiggede på Egeskov Slot, kiggede også på

Har du været i Egeskov Slot? Fortæl om dine oplevelser!