“For alle”

Egeskov Slot
nr. 1 af 162 aktiviteter i Odense
Oplysninger om seværdighed
Anmeldt for 10. april 2017 fra mobile enheder

Egeskov er for alle aldre. Der er smukt, lys og luft og dejligt! Nemt at få forfriskninger og mange forskellige ting at se og opleve

Tak, Vibeke D
Filtrér

Anmeldt for 10. april 2017

Her er der plads til alle. Legepladser, restauranter og natur. Parken er helt speciel og et kig værd både for almindelige mennesker og gartnere

Tak, Thomas A
Anmeldt for 9. april 2017 fra mobile enheder

En helt igennem fantastisk oplevelse hvor det meste af Egeskov Slot var oplyst af det smukkeste lys i flere farver - lysshowet på selve slottet facade var helt unikt og historisk gennemgang af slottets tid - ikke sidste gang vi har været der

Tak, Vibeke G
Anmeldt for 13. marts 2017

Festlig, folkelig og fornøjelig. Onsdag aften i sommerperioden er der aftenåbent og der sluttes af med et festligt fyrværkeri.

Tak, Hanne V
Anmeldt for 23. februar 2017

Et smukt slot mange skønne haver.Blomster og krydderurter.At gå i trækronerne er en oplevelse.muserer med gamle biler og lignende.

Tak, John G

Rejsende, der kiggede på Egeskov Slot, kiggede også på

Har du været i Egeskov Slot? Fortæl om dine oplevelser!