“Lysshow”

Egeskov Slot
nr. 1 af 157 aktiviteter i Odense
Oplysninger om seværdighed
Anmeldt 9. april 2017 fra mobile enheder

En helt igennem fantastisk oplevelse hvor det meste af Egeskov Slot var oplyst af det smukkeste lys i flere farver - lysshowet på selve slottet facade var helt unikt og historisk gennemgang af slottets tid - ikke sidste gang vi har været der

Tak, Vibeke G
Filtrér

Anmeldt 13. marts 2017

Festlig, folkelig og fornøjelig. Onsdag aften i sommerperioden er der aftenåbent og der sluttes af med et festligt fyrværkeri.

Tak, Hanne V
Anmeldt 23. februar 2017

Et smukt slot mange skønne haver.Blomster og krydderurter.At gå i trækronerne er en oplevelse.muserer med gamle biler og lignende.

Tak, John G
Anmeldt 17. februar 2017

Har kommet her mange gange de sidste år, både til julemarkeder osv. Ville dog ønske der var et lidt mere hyggeligt spisested indendøre når man er der om vinteren :)

Tak, Susan P
Anmeldt 15. februar 2017 fra mobile enheder

Utroligt hyggeligt.. dejligt sted at gå rundt.. godt musik.. hyggelige bålsted.. rigtigt godt lave for hele familie.. dejligt afslappe..

Tak, Connie J

Rejsende, der kiggede på Egeskov Slot, kiggede også på

Har du været i Egeskov Slot? Fortæl om dine oplevelser!