“Super oplevelse”

Egeskov Slot
nr. 1 af 153 aktiviteter i Odense
Oplysninger om seværdighed
Anmeldt 23. februar 2017

Et smukt slot mange skønne haver.Blomster og krydderurter.At gå i trækronerne er en oplevelse.muserer med gamle biler og lignende.

Tak, John G
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 17. februar 2017

Har kommet her mange gange de sidste år, både til julemarkeder osv. Ville dog ønske der var et lidt mere hyggeligt spisested indendøre når man er der om vinteren :)

Tak, Susan P
Anmeldt 15. februar 2017 fra mobile enheder

Utroligt hyggeligt.. dejligt sted at gå rundt.. godt musik.. hyggelige bålsted.. rigtigt godt lave for hele familie.. dejligt afslappe..

Tak, Connie J
Anmeldt 14. februar 2017

Egeskov Slot er et pragtfuldt sted for oplevelser både for voksne og børn. Deres julemarked var en stor oplevelse for mig og min mand. Stedet har vi besøgt flere gange i 2016, hvor vi så følger parkens forvandling fra forår til vinter.

Tak, Biskorup36
Anmeldt 13. februar 2017

Vi kom på julemarkedets første dag, så der var rigtig god plads. Desværre regnede det temmelig meget denne dag, så det var en lidt våd fornøjelse. Men arrangement er meget vel organiseret og bestemt et besøg værd...

Tak, pedersent

Rejsende, der kiggede på Egeskov Slot, kiggede også på

Har du været i Egeskov Slot? Fortæl om dine oplevelser!