“Besøg på Egeskov”

Egeskov Slot
nr. 1 af 153 aktiviteter i Odense
Oplysninger om seværdighed
Anmeldt 14. februar 2017

Egeskov Slot er et pragtfuldt sted for oplevelser både for voksne og børn. Deres julemarked var en stor oplevelse for mig og min mand. Stedet har vi besøgt flere gange i 2016, hvor vi så følger parkens forvandling fra forår til vinter.

Tak, Biskorup36
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 13. februar 2017

Vi kom på julemarkedets første dag, så der var rigtig god plads. Desværre regnede det temmelig meget denne dag, så det var en lidt våd fornøjelse. Men arrangement er meget vel organiseret og bestemt et besøg værd...

Tak, pedersent
Anmeldt 11. februar 2017

Er været til julemarked de sidste par år og har også været på Egeskov til familieudflugt. Det er et skønt sted for hele familien og der sker meget over året. det næste må være at deltage i musikfestivalen

Tak, Liselotte1703
Anmeldt 1. februar 2017

Dejligt og fantastisk smukt sted. Bestemt et besøg værd. Autentisk og romantisk. Flot museum og fantastiske udendørsarealer.

Tak, Jeanett R
Anmeldt 22. januar 2017

Har besøgt Egeskov nogle gange, og det er virkeligt flot, gennemført, og elegant. Personalet er MEGET søde, og der er styr på tingene. Overraskende god mad.

Tak, Nicholas H

Rejsende, der kiggede på Egeskov Slot, kiggede også på

Har du været i Egeskov Slot? Fortæl om dine oplevelser!